Skip to main content

In begin december vorig jaar is er al eens een monteur langsgeweest bij ons. We hadden last van uitvallende wifi en TV-kastjes. De monteur heeft alles vervangen en toen hebben we twee weken lang geen problemen gehad. Eind december was het echter weer zover. De wifi is wel goed genoeg om een appje te sturen, maar zodra je op het echte internet wil, iets wilt streamen of op sociale media wilt, dan doet hij het niet meer. De TV doet het nog wel, maar bij zappen krijg je continu “Geen informatie beschikbaar” te zien en de gids/opnames zijn niet te openen. Toen hebben we telefonisch contact gehad met KPN, het modum gereset en na enkele uren deed hij het weer.

 

En ja hoor. Gisteren was het weer zo ver. Precies hetzelfde riedeltje. 
 

Zou er een groter probleem kunnen zijn? Ik vind het namelijk een beetje buiten het boekje als ik elke week mijn modum moet resetten en daar dan ook nog eens ruim €100,- per maand voor moet betalen. 
 

Alvast bedankt.

@bergvol60 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je problemen ervaart met de wifi verbinding. 

Het je ook iets als wifi versterkers in huis? Of andere apparatuur, anders dan je Experiabox en je tv-ontvangers? 

Zou je ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?