Skip to main content
Omdat de service van KPN beneden alle peil is, hebben wij besloten om naar T Mobile over te stappen, die meer up en download biedt voor minder.

Wij hebben een contract lopen tot 18 oktober, maar KPN heeft eenzijdig besloten om ons vandaag 30 september al af te sluiten.

Hiermee geeft de KPN duidelijk aan dat hun service echt wel beneden peil is.

Wij zullen dan ook niet schromen om het bedrag van deze dienst terug te halen, want een rekening betalen is voor een service waarmee een dienst mee voldaan moet worden toch?

Het is in onze ogen A sociaal hoe KPN met de klanten om gaat, niet eens te woord kan staan, opdat jullie weten verkeerd bezig te zijn.

Hoogmoed komt voor de val, ik kijk naar die dag uit.



Met vriendelijke groet,

Ciska & Sjaak Aaij
Beste Sjaak, wat jammer om te lezen dat je zo vroeg al afgesloten bent! Dat lijkt me niet de bedoeling als je contract tot de 18e loopt. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?



Voor wat betreft de factuur: je betaalt altijd alleen maar voor de dagen dat je daadwerkelijk internet hebt. Als wij jou de 30e afsluiten, betaal je tot die datum. Wel verzoek ik met klem om de factuur niet te gaan storneren. Je krijgt een eindfactuur met daarop de correctie, welke naar je zal worden overgemaakt. Als je de factuur gaat storneren, dan loopt de incassoprocedure gewoon door en krijg je op een gegeven moment met extra kosten te maken. Dat wil iedereen natuurlijk voorkomen!
Goedendag, denken jullie nu alleen maar aan geld ? ik storneer niks mijn factuur heb ik betaald tot 5 okt en wat er nu nog komt storneer ik wel.

Ik wil ook service verwachten maar KPN wordt een beetje te groot kan het niet meer aan, wij zijn overgestapt naar een ander van de 6 abbo nu nog 2 die er loop bij de KPN zodra deze overgezet kunnen worden zullen we dat zeker doen.



En inderdaad elke 10 van de maand gaat KPN eraf bij ons, dat storneer ik zeker weten ik heb betaald tot 5 okt daarmee klaar
Goedendag, denken jullie nu alleen maar aan geld ? ik storneer niks mijn factuur heb ik betaald tot 5 okt en wat er nu nog komt storneer ik wel.

***

En inderdaad elke 10 van de maand gaat KPN eraf bij ons, dat storneer ik zeker weten ik heb betaald tot 5 okt daarmee klaar


Ik begrijp deze tegenstrijdigheid niet helemaal, ben ik bang. In mijn vorige bericht heb ik aangegeven hoe de incassoprocedure werkt, zodat je niet onverwachts voor verrassingen komt te staan. Wij sturen vĆ³Ć³r elke maand een factuur over de gehele maand. Je hebt dus nu een factuur gekregen over de gehele maand oktober. Als wij je opzegging hebben geregistreerd, dan krijg je het teveel betaalde bedrag teruggestort.



Mocht je willen dat ik voor je nakijk per welke datum wij jouw diensten daadwerkelijk opzeggen, wil je dan je adresgegevens in je profiel zetten? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN, niet voor derden. Als je ervoor kiest dit niet te doen, is dat ook prima. Ik kan je dan echter niet verder helpen.