Skip to main content

Beste KPN,

 

Vorig jaar heb ik mijn Internet en TV verlengt voor 1 jaar extra tot nov 2020.

Tot mijn verbazing staat er nu bij einddatum contract 27-11-2021

 

Ik hoop / neem aan dat dit een foutje is en jullie dit kunnen herstellen naar 27 nov 2020.

Graag hoor ik van u

 

Alex Delhaas

oke geen reactie?

waar kan ik nu met mijn vraag terecht??


Hier maar de wachtijd id opgelopen tot een week.


Hoe heb je het verlengd? Normaal, als je je abo aanpast, wordt de contracteinddatum niet aangepast. Ik ben afgelopen voorjaar overgestapt naar Hussel (via MijnKPN), maar mijn einddatum is niet aangepast en staat nog steeds op iets in 2015. Dat is anders bij mobiele abo's.


Verlengd via de telefoon , was een aanbieding. 


Ok, op die manier. Ja, normaal gesproken kun je internet/tv contracten niet verlengen (met kortingen en zo), alleen aanpassen (zonder kortingen), maar telefonisch schijnt er nog wel eens wat mogelijk te zijn; mij hebben ze daar echter nog nooit voor benaderd. En, zoals je merkt, wil het er dan nog wel eens anders uit komen te zien dan je d8 te hebben afgesproken. Je zou kunnen proberen een transcript of geluidsopname van het telefoongesprek te 8erhalen, maar ik weet zo niet of dat mogelijk is. En dan is het jouw woord tegen dat van KPN, helaas.


Klopt helemaal

Vind het raar dat ik nergens iets kan vinden waar ik heen kan mailen of bellen

En ik ga hier niet zomaar mee akkoord natuurlijk 

bedankt voor je reactie 


Net gebeld met de kpn.

SUPER GOED GEHOLPEN!!
 

dat mag ook gezegd worden. 
ze vonden het inderdaad raar dat er met 2 jaar verlengd was want dat kan helemaal niet … ze doen alleen per jaar.

ze duiken er nu in en ik krijg zsm een oplossing .

nogmaals top te woord gestaan 


Hoi @Alex1973!

 

Goed om te horen dat je goed geholpen bent 🙂. Hopelijk is het gauw opgelost!


Reageer