Skip to main content

Ik word schandalig geholpen door de klantenservice over het crediteren van een factuur. Zelf moet ik als klant initiatief nemen om de toezeggingen die KPN maakt met mij voor het crediteren van de factuur te regelen. Steeds wordt er gezegd dat het geregeld is en dat bij de komende factuur het betreffende bedrag gecorrigeerd wordt maar helaas ik ben al vanaf november bezig en het is nog steeds niet geregeld. Vandaag met de medewerker besproken dat ik tot vrijdag 12 februari wacht en als ik dan nog niets heb gehoord dan stuur ik al mijn geluidsopnames van de bevestigingen door naar het programma kassa en dan zullen ze de belbus uit kunnen leggen waarom de klanten op deze manier zo behandeld worden.

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dag @korsal1959 Als je iets met je wordt afgesproken dan moet dat ook opgevolgd worden, natuurlijk. Als meerdere collega's van de klantenservice vervolgens ook aangeven dat de bewuste creditering is gedaan, maar je ziet het niet terug dan lijkt me dat er wellicht iets in een systeem is blijven hangen. Ik wil het met alle plezier even voor je nakijken, als je daar prijs op stelt. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Hallo Bart, bedankt voor je reactie. Mijn gegevens zijn aangepast. Trouwens maandag 8 februari 2021 heeft Marjolijn (...) van afdeling klantenservice gereageerd op de klachtenmail (incl de bijlagen met de toezeggingen) die ik heb verstuurd. Zij ging het verder uitzoeken zei ze. Dus nog even afwachten. Mvg. Leo 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy