Skip to main content

Ik wacht al twee maanden op een creditnota van euro 60 die mij beloofd is. Het nieuwe abonnement voor de nieuwbouw wijk park harga in Schiedam werd aangesloten door jullie gratis omdat we dit niet zelf konden doen. Na bezoek heeft de monteur zelf getekend, niet ik, en is er zo toch 60,- euro betaald door mij. Dit zou dezelfde maand of de maand erna terug worden gestort. Maar ik dacht al in de gaten houden en ja hoor het wordt niet gestort door jullie. Vreemde zaak eerst al een hele dag bezig geweest om jullie te pakken te krijgen en dan wordt creditering beloofd. Bahhhh zeer teleurgesteld. Radar dingetje? Facebook dingetje of gaan jullie nu zelf hier direct actie op ondernemen. 
 

Hallo @Dacht het al, goed dat je contact met ons op neemt. Ik zoek graag voor je uit wanneer je de vergoeding van de monteurskosten kunt verwachten. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig.

Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.