Hoi Dirk, bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het frustrerend is dat je uploadsnelheid ineens is gedaald, vooral nadat het eerder goed werkte. Goed dat je al een reset hebt geprobeerd en de speedtest zowel bekabeld als via WiFi hebt uitgevoerd. Heb je het glasvezelkastje al eens voor 2 minuten stroomloos gemaakt? Soms kan dit al voldoende zijn om dit probleem te verhelpen.Â
Als dit het probleem niet verhelpt dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice, zodat ze een lijnmeting kunnen uitvoeren en kunnen controleren of er iets is veranderd aan jouw verbinding of profiel. Je kunt ook een terugbelafspraak inplannen via de KPN Servicepagina. Mocht je nog aanvullende informatie hebben, zoals specifieke tijdstippen waarop de snelheid inzakt, laat het de klantenservice dan ook weten. Dat kan helpen bij het onderzoek.
Â
Ik heb geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht, dus ik ga ervan uit dat inmiddels het probleem is verholpen.Â
Ja sorry, ik had me even geconcentreerd op het contact met klantenservice dat uiteindelijk geleid heeft tot de komst van een monteur. Die kon ter plaatse de lijnparameters natuurlijk beter controleren dan ik alleen met een speedtest.
Alles in orde en voor de zekerheid het glasvezelkastje vervangen.
Â
Vooralsnog lijkt alles nu weer stabiel. Dank!
​@teledirk Fijn om te horen dat de monteur het probleem heeft kunnen oplossen en dat alles nu weer stabiel is! Goed dat het glasvezelkastje ook is vervangen.
Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, laat het ons gerust weten.