Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik zit nu iets meer dan een jaar bij u en aanbiedingen vliegen mij om de oren van providers die voor hetzelfde bedrag wat ik betaal voor internet ,ook tv standaard in pakket heeft met een jaar lang eredivisie.Mijn vraag aan u is of dit ook bij u nu het geval is of welk voordeel ik kan krijgen. Als u refereert naar mijn 1e half jaar 35 euro, kan ik u vertellen dat de provider waar ik op doel =tmobile- het 1e half jaar ook nog eens 30 euro rekent. Zou een dief van mijn eigen portemonnee zijn als ik dat niet zou doen..toch?

Ook heb ik nog eens een speedtest gedaan die niet erg bijzonder is (zie screenshot)

 

 

Hopelijk heeft u nog een voorstel,

Met vriendelijke groet

 

Johann de Vries

***********

Apeldoorn

*admin: gegevens aangepast i.v.m. privacy

Als de prijs voor jou het belangrijkste en het gedoe er om heen niet erg vind kan je beter overstappen. De snelheid zal vrijwel zeker hetzelfde blijven.  Sowieso wordt er op het forum niets met prijzen gedaan.


Welkom op ons Forum @Johann1965. Ik begrijp dat je nadenkt over een overstap naar een andere provider omdat dit voor jou qua prijs voordeliger is. Het is voor mij inderdaad lastig om daar iets mee te doen. De prijzen die we hanteren staan vast en zijn voor iedereen gelijk. Voor nieuwe klanten hebben we een welkomstkorting en daarna betaalt iedereen de standaard abonnementskosten.

Waar ik wel iets mee kan is je internetsnelheid. Ik zie dat je via de kabel bijna 27 MB/s haalt. Als je wil dat ik hier naar kijk, dan wil ik je vragen om jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk in te vullen. Als je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje sturen. Dan ga ik er naar kijken!  


Beste @Johann1965, ik zie dat je nog niet meer gereageerd hebt. Mocht je nog willen dat we naar je snelheid kijken, laat je het dan weten?


Reageer