Skip to main content

Beste KPN, vandaag 2 deurverkopers aan de deur. Toen ik hen er op wees dat wij een bordje hebben aangezien we niet gediend zijn van dit soort verkoop bleven ze maar doorgaan; het was volgens hen geen verkoop en ze wilden graag vertellen over glasvezel. Ik heb aangegeven dat we onlangs met een KPN monteur over de het glasvezel hebben gehad maar dat dat geen meerwaarde voor ons zou hebben maar dat ik er verder het fijne niet van weet omdat mijn man dat allemaal besproken heeft.  Daarop bleven zij opdringerig doorgaan en alle gegevens op hun ipad er bij halen. Ik zou het op prijs stellen als u uw medewerkers leert lezen en leert dat opdringerig zijn niet in het voordeel van KPN werkt.

Hoi @Dvg35 en welkom hier op ons forum :)

Eigenlijk kan ik je hierin alleen maar gelijk geven. Als jij duidelijk aangeeft hier niet van gediend te zijn, dan dient dat (vanzelfsprekend) te worden gerespecteerd. Het lijkt erop dat daar hier geen sprake van was en voor wat het waard is, wil je daarvoor namens KPN oprechte excuses aanbieden. Opdringerig zijn werkt werkt zeker niet in ons voordeel en is ook niet waar voor staan, ik betreur het dan ook ten zeerste hoe dit allemaal is verlopen.