Skip to main content

Ik zie het vaker gezien maar er verdwijnen devices uit de KPN Thuis app. Ik gebruik 3 stuks expedia wifi units maar bij diegene waar de meeste divices op zouden zitten zijn er 0 zichtbaar. Althans, er staat eerst 12 maar als je er op tikt staat er nul. Wat is dat toch, tis gewoon erg lastig vooral bij storingen

Hi @Paul-Freeride, bedankt voor jouw bericht en goed dat je dit aankaart. Het is erg lastig als de apparaten ineens uit de KPN Thuis app verdwijnen. In veel gevallen kun je dit oplossen door de Experia Box en Experia Wifi punten voor 30 seconden uit te schakelen. Je kunt dan allereerst de Experia Box inschakelen, zodra deze is opgestart, dan kun je de eerste Experia Wifi versterker aanzetten, zodra deze is opgestart kun je de 2e inschakelen en zo verder. Hierna zouden de apparaten weer zichtbaar moeten zijn in de KPN Thuis app. Laat je weten of dit er bij jou ook voor heeft gezorgd dat de apparaten weer zichtbaar zijn in de app? Ik hoor het graag van je!


Hoi Ron, gisteren heb ik jou voorstel uitgevoerd met resultaat.  Maar voor maar hooguit 1 uur. Dan is de situatie weer als vanouds.  Ik zie (het missen) overigens ik denk alleen bij 1 Expedia wifi punt. Das die in de meterkast zot bij mijn Experia V10 device en is overigens niet de primaire Expedia wifi unit. Die zit boven. Tip wel erg lastig vooral als je dingen wil checken bij ontvangst problemen


Zie je de Experia Wifi niet in de KPN Thuis app? Of zie je geen apparaten verbonden zijn met die specifieke Experia Wifi?


Hoi Denise, ik zie wel mijn 3 Expedia Wifi units. Als ik één selecteer staat het aantal gekoppelde diveces genoemd (vb. 16). Als ik vervolgens wil zien welke devices aan die betreffende Expedia Wifi zijn gekoppeld zie ik niets, de lijst is leeg


Bedankt voor de terugkoppeling. Kun je nog aangeven welke Experia Box je hebt? Ik hoor het graag van je!


Hoi Ron, het gaat om de V10 variant.


Als ik soms de thuis-app open meldt de app dat deze mijn extra wifi punten aan het opzoeken is???

en ik heb er niet  één!!! Ik heb voldoende aan de wifi van het modem.

 

 


Bedankt. Je gaf eerder aan dat het probleem lijkt te spelen met de Experia Wifi versterker die bij de Experia Box staat aangesloten. Is het mogelijk om deze versterker om te wisselen met een andere Experia Wifi versterker in huis? Ik ben benieuwd of het probleem mee verhuist of dat dit geen verschil maakt. Zo kunnen we een en ander uitsluiten.