Skip to main content

Mijn devolo  dlan 500 wifi versterker heeft het altijd goed gedaan maar sinds enkele weken was de verbinding veel minder goed dus besloot ik hem te resetten. Toen ik hem naast mijn router in het stopcontact stak, brandde het huisje vanonder gewoon stabiel, maar na enkele seconden wordt deze oranje en daarna rood. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Hoi @JoranVBN, welkom op het KPN Forum.

Ik ben zelf niet bekent met de Devolo dlan 500 helaas. Echter denk ik dat de werking van deze wifi versterker is vergelijkbaar is met de KPN draadloze verbindigsset. Op deze pagina vind je tips en probleemoplossingen voor de KPN DVS 1200 die je ook op jouw Devolo zou kunnen toepassen. Laat mij even weten of het heeft geholpen. 


Ik heb op dit forum gelezen dat je Devolo eigenlijk zo snel mogelijk je huis uit moet zetten en iets fatsoenlijks voor in de plaats moet doen.


zat bij xs4all devolo.s werkte perfect  contrakt noodgedwongen over gegaan naar kpn  u hoeft niets te doen er veranderd voor u niets. nou dat is dus niet waar je moet een nieuw account aanmaken krijgt factuur van kpn wachtijden telefoon gemiddeld 40 minuten bij sx4all nooit wacht tijden.sinds ik over gezet ben  instabiel internet  stotterend beeld en geluid op de tv. maar blijft de medewerker beweren u bent klant bij xs4all. vreemdof allermins verwarrend  dus ik vraag hoe komt het dat klantenservice bij xs4all geen wacht tijden heeft en niets anders dan lof van alle xs4all klanten  en dat nu ineens de wachttijden eorm lang zijn en de medewerkers geen verstand van zaken hebben en niet voor een oplossing zorgen. en ergo nog  gewoon de verbinding verbreken omdat ze geen antwoord hebben.4 maal gebeld  ca 40 minuten wachten  eindelijk iemand aan de lijn en plop de verbinding verbroken.de afgelopen 2 jaar in totaal 37640 klachten geweest over de kpn  dit zegt genoeg zou kpn staan voor klote providor nederland