Skip to main content

Is er hier misschien iemand die mij kan helpen met wat ik moet doen om betrouwbaar internet te krijgen en te houden?

Eind mei is in mijn (nieuwbouw) woning glasvezel aangesloten. Helemaal top! Werkte geweldig. Tot ik afgelopen dinsdag op kantoor werkte en ik een melding kreeg van mn Nas dat die offline was. Bij thuiskomst bleek het lampje bij glas niet meer te branden op het nt? Kastje. Kpn gebeld en met de klantenservice besproken dat de monteur zou komen. Die was er ook gelijk de volgende dag. Top! Hij kreeg geen signaal naar de wijkkast dus monteur 2 kwam nog dezelfde dag. ook top! Hij vertelde dat mijn stekker in de wijkkast los zat\was gehaald en toen die er weer in zat had ik weer internet. Ik blij. 

 

Diezelfde avond sprak ik de buurman. Hij had een goede glasvezelverbinding tot de dag dat mijn verbinding weer hersteld was. Hij had dezelfde fout die ik had en zou ook bellen met kpn. 

 

Op vrijdag kreeg ik de melding dat hij rond 12 uur weer internet had. Hij blij. Ik had op dat moment nog internet dus ik ook. Tot half 5 toen ik weer een melding kreeg van mn Nas dat de verbinding verbroken was met het internet. Toen ik thuis kwam, je raadt het al: weer geen internet omdat het glas lampje uit is. Gelijk gebeld met kpn weer. Ik zal toegeven met wat minder geduld. Dit is namelijk geen storing maar gepruts in de wijkkast. De medewerker gaf aan dat ergens in de komende 24 uur gebeld zou worden door een monteur waar ik tot op heden niks van heb gehoord. (Ik weet het ik kan nog ergens in de komende 2 uur gebeld worden, maar kom op zeg)

 

Kan iemand vertellen wat ik kan doen om weer internet te krijgen en hoe ik weer vertrouwen kan krijgen in dat m'n internet er niet ieder moment weer uit vallen? Ik heb de verbinding nu een maand actief en heb nu dus al 3 dagen dat m'n Internet er uit ligt. Als er een storing is dan is dat overmacht maar nogmaals: dit is gepruts.

Hallo @Ph0b0s , wat de oorzaak ook mag zijn, als je geen diensten af kunt nemen zoals internet, even bellen met 0800 0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.

 


Hi Jan, dit heb ik nu ook al 2 keer gedaan sinds gister. Vanmiddag omdat ik het vertrouwen verloor dat ik überhaupt nog gebeld zou worden. Ik heb 45 min in de wacht gestaan om te horen dat er een storing is bij KPN waardoor er geen gegevens ingezien kunnen worden. Daar loop je dus ook gewoon tegen een muur van ellende aan. Heb je nog meer tips?


Hallo @Ph0b0s je kunt via onderstaande link ook zien of er een algemene storing is in jouw straat/wijk/regio:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

Anders gewoon nog een keer bellen, dan tref je misschien een medewerk(st)er die wèl adequaat reageert.

Succes.


Helaas, ook geen storing. Alles zou hier goed moeten werken.


Zojuist weer met kpn gebeld. De termijn van de monteur is nu ook verstreken. Ze hebben geen flauw idee. Maandag zou het door de backoffice verder opgepakt worden maar of het hersteld wordt is onduidelijk. mogelijk wordt er alleen een afspraak gemaakt. Waardeloos.


Hoi @Ph0b0s . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet heel fraai. Hoe is dit afgelopen?