Skip to main content

Door een glasvezel breuk zit ik al 1,5 maand zonder internet. Volker wessels komt pas eind september de kabel maken nadat er 4 monteurs langs zijn geweest om te constateren dat het stuk was en ze het niet konden maken.
Heb 2 dongels gekregen van KPN, omdat ik zakelijk klant ben en veel internet gebruik. Je neemt aan dat KPN de dongles tijdig opwaardeert, maar nee. Om de week moet ik KPN bellen zodat ze de dongels opwaarderen dat ging tot afgelopen donderdag goed.  Sinds donderdag heb ik geen internet omdat de backoffice de dongles niet opwaardeert. De klantenservice zegt elke keer de dongels te opwaarderen, natuurlijk wordt dit niet gedaan. 
Dit is echt te zot voor woorden……

Hoi @Backoffice . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat ze je DOP niet updaten.  Is het ondertussen wel gelukt?


Inmiddels wel, hou me hard vast voor de volgende keer dat ze moeten updaten. Wel mooi op tijd geregeerd thanks kuch kuch. Wat een bagger service heeft KPN, als alles goed gaat no problem, zodra er iets stuk is weet KPN niks meer en kunnen ze niet helpen want de backoffice, de onderaannemer, …….


Inmiddels wel, hou me hard vast voor de volgende keer dat ze moeten updaten. Wel mooi op tijd geregeerd thanks kuch kuch. Wat een bagger service heeft KPN, als alles goed gaat no problem, zodra er iets stuk is weet KPN niks meer en kunnen ze niet helpen want de backoffice, de onderaannemer, …….

je zit op het consumenten forum van kpn 


Joh meen je niet, waarom zou ik hier regeren denk je?…..


Forum is de traagste manier van reactie krijgen het is geen chat.

Afhankelijk van de drukte kan het 1 tot enkele dagen duren voor er reactie komt