Beste KPN, ik maak sindskort gebruik van een direct online pakket. Via het forum gelezen hoe dit kan worden opgewaardeerd door te bellen etc. De robot geeft aan dat het opwaarderen maximaal een uur duurt en dat ik een sms ontvang wanneer dit is gebeurd. Helaas zijn we ruim een halve dag verder zonder verbetering. Graag reactie
Welkom op het forum
Heb je gebeld met het nummer dat bij ons genoteerd staat als contact telefoonnummer? Als dat nu niet het geval is, zou je het dan via dat nummer nogmaals willen proberen? Op basis van wat sommige klanten hier melden, begin ik namelijk het vermoeden te krijgen dat het soms mis gaat omdat het betreffende nummer niet automatisch herkend wordt
Beste Maja,
Het nummer waarop je mij hebt proberen te bellen eindigt dat met -1524? Dat is nl een oud nummer wat niet meer in gebruik is. Ik heb geen oproepen ontvangen helaas. Tevens heb ik onlangs een bevestiging gehad van KPN dat mijn gegevens gewijzigd zijn; het telefoonnummer eindigd op -3940. Kun je me wellicht een privebericht sturen?
Als er met een ander telefoonnummer dat het bij ons bekende nummer wordt gebeld lijkt dit mis te gaan.
Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik controleren welk telefoonnummer bij ons bekend is.
Hallo Rutger,
mijn profiel is verder ingevuld. Gr sander
Ik heb een verzoek naar mijn collega's verstuurd voor het ophogen van het noodpakket.
Zij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken!
Hierop zou zichtbaar moeten zijn hoeveel data er nog beschikbaar is!
ik zie dat ik voor internet het abonnementsnr heb ingekopieerd ipv het klantnr (in mijn profiel). Wellicht ligt het daaraan dat internet het nog altijd niet doet; het zou heel fijn zijn als dit nu met spoed opgepakt kan worden; we zitten al 2-3 dagen zonder en dat wordt vervelend. Groet Sander
Dit zou niet te maken mogen hebben met het abonnementsnummer aangezien ik je gegevens op basis van postcode en huisnummer opgezocht heb.
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's, is het nu wel gelukt om op te waarderen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.