Skip to main content

De bundel van ons Direct Online Pakket is op. Ik heb gebeld met 0800 0402 om automatisch op te waarderen. Dit ‘lijkt’ ook gelukt te zijn, aldus het bandje wat ik te horen krijg, maar toch gaat er iets mis want de bundel wordt niet opgewaardeerd.

 

Help 😅

@Miyae Dan is het goed dat je aan de bel trekt @Miyae, welkom op het forum! Is het uiteindelijk nog gelukt? Ik kijk anders graag de status even na. Ik zag dat jij jouw profielal hebt ingevuld maar zou je ook het nummer van het Direct Online pakket daar kunnen noteren? Dan kijk ik de status even voor je na!


@Remco_ 
Bedankt voor je reactie. Het lijkt helaas nog niet gelukt te zijn. Ik heb het nummer genoteerd bij ‘Modem type’.

Mocht je nog aanvullende info nodig hebben dan hoor ik het graag! :)


@Miyae het saldo is inderdaad op zie ik. Ik kan helaas zelf niet op dit type nummer de bundel activeren. Ik heb een verzoek ingediend bij onze backoffice om dit in orde te maken. Doorgaans zal dit binnen een werkdag worden afgerond. 


@Remco_ 

Bedankt voor de genomen moeite, dan wachten we het even af.


Graag gedaan. Post gerust nog even een berichtje als we nog iets kunnen doen!


@Remco

Goedemorgen, helaas lijkt het er op dat we nog steeds geen extra data beschikbaar hebben. Zou je eens bij de backoffice kunnen informeren? Als ze er nog niet aan toe zijn gekomen dan wachten we natuurlijk even af, maar wil graag even weten of er niks mis is gegaan (want dan kunnen we nog lang wachten vrees ik) :)

Alvast bedankt!


Goed dat je dan nog even aan de bel trekt want doorgaans zou dat niet zo lang mogen duren. Ik heb het team een mail gestuurd om er nog even na te kijken. Zodra ik een reactie heb zal ik deze met je delen!


@Miyae Ik heb een mailtje terug: De bundel is opgewaardeerd tot 200 GB dus je kan weer even vooruit 🙂


@Remco_ 

Ik heb net inderdaad een appje ontvangen dat de bundel met 50GB is opgehoogd. Of het nu 50 of 200 GB is is dus even de vraag, maar we kunnen in ieder geval weer even vooruit (ga ik van uit, kan het nu niet testen omdat ik niet thuis ben op dit moment).

Bedankt voor je hulp!


Top en graag gedaan!