Skip to main content

Hoi, als ik disney+ wil kijken komt er te staan error code 90 of dat mijn internetverbinding gecontroleerd moet worden en dat ie slecht is, maar ik kan wel op andere apps zoals insta en youtube met het internet.  Dus het internet doet het wel. En op me 4g lukt het wel. Dus licht het aan het internet ofzo maar hoe los ik dit op zodat ik weer dinsey+ kan kijken? Want eerst kon het wel

Welkom op ons forum @Femke007!

Voordat ik op zoek ga naar oplossingen moet ik wel vertellen dat Disney+ niet iets is wat wij aanbieden, dus als wij er niet uitkomen moet ik je wel doorverwijzen naar Disney+.
Ik heb uiteraard direct geprobeerd om error code 90 op te zoeken op Google, en kwam eigenlijk op deze hulppagina van Disney+ uit:

Error 90

Deze error is een melding als de app problemen heeft met de communicatie met jouw apparaat. Ik kan je van 2 adviezen voorzien, de eerste zal zijn om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Het andere advies is toch om contact op te nemen met Disney+ hierover. Aan jouw internet ligt het in ieder geval niet (aangezien insta en youtube het gewoon doen)

Edit: ik heb nog een goede link gevonden voor problemen met de Disney+ app: probleemoplossing

Ik heb helaas geen NL talige links weten te vinden