Skip to main content

Voorlopig blijft de download flink achter hier, is hetzelfde als met een 1Gbps abonnement:

 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Ik heb een 4Gb/s abonnement


Hallo @Pascal17 , ik neem aan dat je dit bedraad (dwz mt netwerkkabel rechtstreeks aan de router) hebt getest?

Ik lees zo hier en daar dat er nog wel wat opstartproblemen zijn met 4Gbps. Is de box14 langzamer dan je vorige box?


Ja bedraad aangesloten rechtstreeks op 10Gbps lan poort van box 14 naar 5Gbps laptop lanpoort.

Je ziet dat de upload hoger is. De download blijft hetzelfde als met het Gigabit abonnement van KPN.

 

Lan kabel is Cat6 van +/- 8 meter, ga ik nog vervangen voor cat6A


Kan een Mod de titel van het draadje aanpassen ?

De juiste titel is:

Downloadsnelheid met 4 Gbit/s abonnement blijft op 590Mbps hangen


Hoi @Pascal17 . Welkom op het forum.

Laat ik daar nu net een uitgebreid kennisbank artikel over geschreven hebben. Kun je die voor mij doornemen en mocht het daarmee nog niet opgelost zijn, laat het even weten. (graag met details van de stap(pen) waar het mis ging)

 

 


Heb het stappenplan gelezen en niets nieuws ondekt. Download komt net boven de 1000 Mbps en upload 2400 Mbps


@Pascal17 : okay, dus we kunnen dat hele checklijstje afvinken? Zo ja, kun je jouw profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan ga  ik je lijn doormeten. 


Profiel is aangepast


@Pascal17 Ik stuur je een privébericht