Skip to main content

Al 3 weken totaal geen verbinding meer (alles in 1 pakket). Eindelijk de problemen van 6 weken sluiten door de coronacrisis een beetje te boven gekomen begint KPN je zaak af te breken. Kunnen een verhuizing nog niet eens fatsoenlijk uitvoeren. “Verhuizen? Met KPN zit je geen minuut zonder verbinding”. NEE, NOU AL 3 WEKEN. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

  • 10 aug. Verbinding werkt niet, dan maar tel. Doorschakelen via mijnkpn zou je denken, werkt ook niet.
  • 10 aug. We sturen een monteur maar die kan pas 19 aug komen. Helaas !!! Monteur verschijnt niet, blijkt het systeem een lege bon aangemaakt te hebben en monteur weet dus niet waar naar toe en wat te doen.
  • nieuwe monteur afspraak, monteur kan pas weer 21 aug. Deze monteur komt idd maar kan niks doen, blijkt er in het verleden een twisted verbinding gemaakt te zijn. 
  • Monteursafspraken worden ingepland en kwartier later weer geannuleerd !!! Door wie waarom?  Onverklaarbaar, ze weten het niet.
  • klantenservice ? Als je de hele dag niets anders te doen hebt kom je er misschien na een kwartier door maar krijg je iemand aan de lijn die niets weet, niets kan en niets doet. Laten ze je een half uur in de wacht hangen en ben je nog niks wijzer.                       Wat een ongelooflijk amateuristisch gedoe, en niemand die ook maar eens op het idee komt om alle automatische systemen eens te escaleren en eindelijk iets te ondernemen. Bah bah bah, flutbedrijf.

Hoi @Zwaar teleurgesteld en boos . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat je bezoek hier zo'n nare aanleiding heeft. Ik wil graag met je meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij (middels een reactie hier) een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Dag @Zwaar teleurgesteld en boos Ik zie dat je je gegevens hebt achtergelaten in je profiel. Ik kan daardoor ook zien dat je via de klantenservice in contact bent met een achterliggende afdeling en dat er wordt gewerkt een oplossing. Er is inmiddels ook een nieuwe afspraak met een monteur gemaakt, zie ik. Is de situatie voor jou inmiddels iets duidelijker geworden? 


Beste Bart,

Na 3 weken bijna dagelijks een halve dag aan de telefoon hangen met Customer Service, Back Office en monteurs aan de deur komen jullie er nu achter dat het hele abonnement bij de verhuizing gecrasht is en is er dus nog steeds geen oplossing.

Wat een ongelooflijk MISMANAGEMENT, MISCOMMUNICATIE en MISKLEUNEN binnen jullie organisatie .  SCHANDE, SCHANDE, SCHANDE.


Ik ben het helemaal met je eens dat dit veel te lang duurt @Zwaar teleurgesteld en boos, helaas lijkt het echter een ontzettend complex issue te zijn. Ik zie wel dat dit bij de correcte afdeling ligt maar verder kan ik de voortgang hier helaas ook niet van inzien. 
Ik moet dus toch nog een beroep doen op je geduld, mijn collega's nemen hierover nog contact met je op en zullen jou daarvan op de hoogte moeten houden.


Beste Thomas,

Fijn dat je het met me eens bent, maar inmiddels zitten we al 5 weken zonder aansluiting en totaal geen reactie vanuit KPN. Ik kan best geloven dat het een ingewikkeld issue is maar daar schiet ik niks mee op.

KPN heeft een probleem veroorzaakt en ik zou het op prijs stellen als ze hun klant dan op de hoogte houden van de voortgang en oplossing van dit probleem. Indien het niet te verhelpen is zou ik dat graag willen weten dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik een andere oplossing gaan zoeken.