12 December een nieuw abonnement bij kpn afgesloten. Altijd heel tevreden geweest. Tot nu dan. Het is 4 januari en we hebben nog steeds geen internet. Ook hebben wij zonnepanelen laten leggen die door dit probleem niet aangemeld en aangesloten kunnen worden. Wie gaat dit betalen? Heb al diverse keren met kpn gebeld maar krijg steeds te horen dat ze eraan bezig zijn en me niks kunnen zeggen. Maar met geld afschrijven kunnen jullie snel zijn. Het liefste stap ik niet over omdat wij al onze abonnementen bij kpn hebben. Maar dat je mensen zo aan het lijntje kunt houden vind ik echt belachelijk. Maar wel betalen.
Wat werd er afgesproken bij het afsluiten van het abonnement? Was er een speciale opleveringsdatum?
[..] nog steeds geen internet. Ook hebben wij zonnepanelen laten leggen die door dit probleem niet aangemeld en aangesloten kunnen worden. [..]
Om die te laten werken is geen internet nodig.
[..] nog steeds geen internet. Ook hebben wij zonnepanelen laten leggen die door dit probleem niet aangemeld en aangesloten kunnen worden. [..]
Om die te laten werken is geen internet nodig.
Daar is zon voor nodig en die is er nu niet. Die dingen doen echt helemaal niks de laatste maanden.
De opbrengst is erg laag, maar ze werken hier wel. Hier brachten ze gisteren en eergisteren op beide dagen nog 0,8 kWh op, en de tweede van dit jaar zelfs nog 2,0 kWh.Â
Ik neem aan dat Nick J. dit wel op zijn meter zal zien. Echter om het uit te lezen in een app/webinterface heb je wel internet voor nodig. Of je kan een P1-module aan je slimme meter hangen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.