Skip to main content

Ik heb pas weer een rekening ontvangen voor internet wat ik heb overgeplaatst naar een nieuwe service van de KPN - Hussel. Deze nieuwe service werd geïnstalleerd op 28 november 2019. met klanten nummer

***************

Waarom krijg ik nog steeds een rekening voor de oude service? Toen ik de nieuwe Hussel heb aangevraagd, werd mij verteld dat de oude service automatisch over gezet zou worden op de nieuwe service. Ik heb hierover al eerder gebeld, laatst nog 17 december. Ik werd ervan verzekerd dat iemand mij zou terug bellen binnen 48 uur, ik wacht nog steeds!

Ik heb uitgelegd dat wij momenteel reizen en dat mijn 06 nummer niet buiten Europa werkt. Ik kan nu bereikbaar op mijn Toronto nummer 001-418-823-****

Ik hoop gauw iets te horen van jullie.

Charles Machen

De administratieve handeling was blijkbaar nog niet afgerond toen de factuur werd gemaakt. Zo ging het bij mij ook. Op de volgende factuur was alles keurig verrekend. Zo zal het bij u ook gaan. En wees nou verstandig en haal uw telefoonnummer weg voor u door sommige grappenmakers gebeld wordt. De hele wereld ziet uw nummer nu.


@Benkoelen Welkom op ons Forum! Goed dat je je verhaal hier deelt en bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Ik heb met je meegekeken en zie dat mijn collega je in eerste instantie verkeerd heeft geïnformeerd. Het oude contract had verlengd moeten worden naar onze nieuwe propositie, dit is niet het geval. Er is namelijk een nieuw abonnement aangevraagd naast het oude abonnement. Dit kan natuurlijk gebeuren. Het verbaast me dat er in onze systemen geen toeters en bellers af zijn gegaan. Omdat je er zelf zo actief achteraan bent gegaan zie ik dat een achterliggende afdeling deze case heeft opgepakt.

Wat is er nu concreet gebeurd: 

Het oude contract is opgezegd per 31-12-2019
Mijn collega heeft een credit geplaatst voor de gehele maand december (€44,00)
Omdat je nieuwe contract loopt sinds de 27e, krijg je de overige 3 dagen van mij ook terug. 
Volgens mij is de cirkel zo rond. 
Laat het maar weten als je verder nog vragen hebt of dat ik iets voor je kan betekenen. 


Hi Lisa,

Hartelijk bedankt!

Fijn om te weten dat nu alles weer in order is.

Gelukkig Nieuwjaar!


@Benkoelen Bedankt voor je reactie! Yes, mooi dat het geregeld is. Jij ook fijne jaarwisseling! 


Hi,

Nog een klein probleempje, vorige week een brief ontvangen waarin wij gevraagd worden om de oude Experia Box binnen 2 weken terug te sturen. Heel vreemd want dit is de Box die wij momenteel gebruiken.

Hier is ons verhaal; op 28 november werd de nieuwe service Hussel geïnstalleerd. Wel, dit houdt in dat de service monteur Abdi, besloot om de huidige Box te houden in plaats van de nieuwe Box die wij de week daarvoor hadden ontvangen, te installeren. Volgens Abdi was de oude Box van betere kwaliteit en daarom werd er besloten om de oude Box te houden en Abdi heeft de nieuwe Box mee terug genomen. Dit staat vermeld in zijn rapport Opdracht levering & installatie.

Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb ingelicht en dat dit bericht bij de juiste afdeling terecht komt.

Bedankt!


Volgens mij krijgen meer mensen (onterecht) die brief om hun modem terug te sturen als ze verlengen naar hussel.


Je kunt de brief van KPN over het terugsturen van het modem inderdaad negeren. Waarschijnlijk blijft het bij deze ene brief. 
 

@Lisa kan nog een aantekening hiervan maken in de administratie van KPN. 


@Benkoelen Bedankt voor je bericht en bedankt voor je reactie @Nick83 en Noordzee. Excuses voor de ietwat late reactie. Gek dat je die brief ontvangt inderdaad. 
Ik kan inderdaad een notitie achterlaten in het systeem. Als er geen reden is om de box te ontvangen dan kan je hem gewoon laten staan. 
Zou je je postcode en huisnummer willen invullen op je profiel? Dan kijk ik even met je mee. 


Hi Lisa,

Ik heb mijn profiel aangepast en de postcode en huisnummer ingevuld.

Bedankt!


Reageer