Skip to main content

beste, ik ben van Ziggo overgestapt naar KPN en ik gebruik gemaakt van de overstapservice. Nu krijg ik toch voor de maand oktober dubbele kosten, zowel van Ziggo als KPN. Mijn inziens heeft KPN dit niet goed geregeld, namelijk niet tijdig de Ziggo opgezegd of te vroeg bij mij het KPN abonnement in laten gaan. Ik wil graag compensatie voor het gedeelte dat ik dubbel betaal. Bent u dat eens en hoe krijg ik dat geld terug?

groet,

JanvB59

Hoi @JanvB59! Welkom op ons forum. Sorry voor mijn late antwoord. Het is momenteel ontzettend druk, dus ik kom nu pas aan jouw bericht toe. Ik zag dat je hier nog een tweede topic over had aangemaakt. Voor het overzicht heb ik die verwijderd, dan kunnen we het in dit topic allemaal verder oppakken. 

Ik begrijp dat je onlangs naar ons bent overgestapt en dat je daarbij gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Toch heb je nog kosten gekregen bij Ziggo. Ik wil graag voor je nakijken wat ik hierin kan betekenen. Zou je daarvoor allereerst je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, naam, geboortedatum en klantnummer en hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik je abonnementsgegevens er even bij pakken. 

Heb je daarnaast ook een bevestiging gekregen van Ziggo dat KPN jouw abonnement heeft opgezegd? Of heb je nog niets van hen gehoord? 

Ik hoor het graag van je! 


Ik heb geen antwoord meer van je ontvangen dus ik ga er vanuit dat het inmiddels via een andere weg opgelost is. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan weet je me te vinden!


Reageer