Skip to main content

goedendag heb een vraag heb per ongeluk dubbel rekening betaald graag zou ik dat terug zien is namelijk mij leef geld om rondt te komen gister bij jullie geweest telefoon contackt gehad maar er gebeurdt niks vindt dit niet zo netjes mij contrakt gister verlengd maar er gebeurd helemaal niets2x63.85 hoop dat u er nu wel wat mee doet vrg jh ten donkelaar dus een keer 63.85 terug storten graag

Hallo @Cas123456789

Welkom terug op ons Forum! Het kan natuurlijk gebeuren dan je per ongeluk dubbel betaalt. Een dubbele betaling zullen wij (als er verder geen openstaand saldo is) binnen twee weken terugstorten. Als er wel een openstaand saldo is, verrekenen we het daarmee. 

Zijn bij jou de genoemde twee weken al voorbij, maar heb je het bedrag nog niet terug ontvangen? Vul dan je Forumprofiel even aan met de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van je IBAN (graag bij “persoonlijke opmerkingen” vermelden). Dan kijk ik even met je mee. 

In het algemeen zou ik je willen vragen om niet meerdere topics/reacties over hetzelfde onderwerp te plaatsen. Je dubbele bericht over de dubbele betaling heb ik verwijderd. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer