Skip to main content

Laat me beginnen te zeggen dat ik het sowieso klote vind dat je niet op jullie mails kan reageren, zodat je de orginele mail conversatie niet kan bijsluiten. Of via dit forum of via de telefoon wat ik al geprobeerd heb maar die KPN meneer kwam niet erg snugger over. 

Het volgende: 

Ik heb zojuist het Hussel 100MB abonnement geannuleerd, waarvan de mail-bevestiging kreeg (ik had namelijk 14 dagen bedenkttijd.

Het Hussel 100MB abonnement heb ik vorige week door uw medewerker mij "aan laten praten" wegens mijn overstap naar T-mobile thuis. (Geen probleem was mijn eigen keuze)

De be-eindiging van mijn oude KPN-50MB abonnement was al eerder in gang gezet en zou per 23-11 worden overgezet naar T-Mobile conform de opzegging.

Nu schrijft u in deze laatste mail dat de beëindiging  per 30-11 ingaat. Dat betekent dat ik door uw "verleidingstruc" een week langer moet betalen en dus dubbele kosten heb. Een week is toch ruim 10 euro.

Ik ben het daar niet mee eens.

Voor het nieuwe Hussel abo zou ik 14 dagen bedenktijd hebben, het oude was al opgezegd, dus waarom zou ik de rekening van 23-11 tot 30-11 moeten betalen?

Dit is aan uw manier van binden van klanten en telefonische verkoop te wijten.

Dus graag de bevestiging uwerzijds dat ik geen kosten heb vanaf 23-11. Daar sta ik op.

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Efish, welkom op ons forum.

Ik vind het jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Ik kan me echter goed voorstellen dat je niet zit te wachten op dubbele kosten.

Ik begrijp dat je de overstap naar T-Mobile per 23 november had aangevraagd. Onze outbound Save afdeling heeft jou daarop een aanbieding gedaan om jou als klant te behouden. Dat is gelukt; je bent akkoord gegaan met een Hussel 100 mbit/s abonnement. Hiermee geven wij T-Mobile ook gelijk een seintje dat je jouw abonnement bij KPN wilt behouden en dat de overstap naar T-Mobile niet doorgaat. Je hebt je echter weer bedacht en hebt het nieuwe abonnement bij KPN geannuleerd. Je hebt daarbij ook jouw abonnement opgezegd. Je hebt bij KPN een maand opzegtermijn, welke ingaat op het moment dat je aan ons doorgeeft te willen opzeggen. De eerste opzegging is geannuleerd, dus gaat de teller lopen vanaf het tweede moment dat je met ons contact hebt opgenomen over jouw opzegging.

Heb je bij jouw overstap naar T-Mobile gekozen voor hun overstapservice, dan zorgen wij er samen voor dat je geen dubbele kosten hebt door de abonnementen op elkaar aan te laten sluiten. Heb je echter niet gekozen voor de overstapservice, maar zeg je jouw abonnement zelf op, dan is er kans dat je met dubbele kosten zit. Ik zou je daarom willen aanraden om contact met T-Mobile op te nemen met de vraag of zij de start van jouw nieuwe abonnement kunnen verplaatsen naar 30 november. Ik kan vanuit hier helaas niets voor je betekenen.


….