Skip to main content

 

Heb factuur in mei 2021 gekregen met twee maal WIFI ondersteuning punten berekend. Heb al meerdere malen hierover gebeld. Thans is de situatie dat ze het gaan verreken met in de toekomst opborrelde facturen. Belachelijk. Wil mijn geld terug. Kan hier geen foto mee sturen anders had ik er een gemaakt van mijn meterkast. Niet normaal zoals die door de monteur is achtergelaten.

klantenservice leest telkens de antwoorden op die ze voor zich hebben liggen. Kom echt niet verder.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@werkzaamheden cloud  1. U kunt beter een nieuw eigen topic starten hierover.

  1. U kunt hier foto's plaatsen d.m.v. het 3e teken vanaf rechts (zwart vlak met 2 witte bergen) aan te klikken.

Hoi @werkzaamheden cloud . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat er twee problemen zijn? U betaalt dubbel voor wifi versterkers? Maar ik begrijp dat dat gecrediteerd wordt?

Verder bent u niet tevreden over de werkzaamheden van de monteur? Heeft u, aan het eind van de werkzaamheden, de bon getekend?


Heb niet getekend. Hoefde niet vanwege corona. Had ik anders ook niet gedaan. Terugbetaling is ook niet gedaan. Wordt verrekend met toekomstige nota's. Belachelijk. Moet hiervoor 3 maanden wachten voordat ik geld terug heb.

Krijg vandaag gewoon de nota zonder verrekening. 

Weer gebeld, hadden verkeerd gecrediteerd. Wordt weer een maand verschoven. Fout op fout. Beloftes na beloftes. Er gebeurt niets.