Skip to main content

Ik heb in juni via een telefonische verkoper van KPN uiteindelijk toegehapt om van Ziggo naar KPN te gaan. Ik was hier huiverig voor daar dit vaak mis gaat en de kosten zijn dan vaak voor de klant (ik dus).

 

Maar nee, de verkoper zei mij toe de huidige provider op te zeggen. Dit heb ik meermaals gevraagd.

Uiteindelijk is dit dus niet gebeurt……….ik vind dit zo ontzettend slechte service. Ik heb hier meermaals over gebeld, en ik wordt van het kastje naar de muur gezonden. Ze zeggen nu zelf dat in het online formulier niet staat aangegeven dat de andere provider moet worden opgezegd. Ik verdenk KPN ervan dat het ze het bijzonder lastig maken om contact te kunnen zoeken met het bedrijf als er klachten zijn. Ze gaan ervan uit dat je na een dag bellen en mailen het wel opgeeft…..

 

Ik zit nu met dubbele kosten van inmiddels 3 maanden. Ik heb inmiddels zelf Ziggo opgezegd (maar nog geen bevestiging van, want ook deze provider doet ook heel lastig). 

 

Beste KPN, 

 

Ik heb een klacht (die ik ook echt nergens kwijt kan; ik zit namelijk in het buitenland en kan vanuit deze locatie niet de speciale nummers bellen in NL) waar jullie mij niet bij helpen ondanks jullie telefonische toezegging. 

De extra kosten die daarmee gepaard gaan wegen niet op tegen het voordeel van het nieuwe abonnement bij KPN.

 

Moet ik weer terug naar Ziggo, of vergoeden jullie mij deze kosten. Jullie verkoopapparaat beloofd allemaal dingen die (bewust?) niet goed worden vast gelegd.

 

Berend B

 

 

Hi @Berend B. Allereerst welkom hier. 

Uiteraard willen we je niet kwijt als klant. Klopt het dat er in je bevestiging stond dat we Ziggo zouden opzeggen? 


Nee, uiteraard niet, blijkt uit het telefonische contact met iemand van KPN. Hij gaf aan om een klacht in te dienen bij KPN, maar dat is onbegonnen werk. Je wordt van kastje naar muur gestuurd en uiteindelijk ben je weer bij af. Het is vanaf het begin tegen mij gezegd dat KPN voor mij zou opzeggen (de man stond op de speaker en mijn vrouw luisterde mee). Kun je mij helpen? Zou heel fijn zijn. (Het lukt mij namelijk niet om te bellen, omdat het nummers zijn die je vanuit het buitenland niet kunt bellen).

 

 

 


Hi @Berend B!

Ik stuur even een reactie, want Alex is op dit moment afwezig.

Jammer, deze nasleep van de overstap van Ziggo naar KPN. 

 Hij gaf aan om een klacht in te dienen bij KPN, maar dat is onbegonnen werk.

Als de overstap niet genoemd staat in jouw bevestiging maar dit is wel (mondeling) afgesproken, dan is mijn voorstel om de afdeling Klantenreacties wel mee te laten kijken.
Wil jij jouw gegevens toevoegen aan jouw Forum profiel?
Graag volledige naam + geboortedatum, het klantnummer of bestelnummer en postcode en huisnummer. Een telefoonnummer is ook fijn!

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.