Ik heb in juni via een telefonische verkoper van KPN uiteindelijk toegehapt om van Ziggo naar KPN te gaan. Ik was hier huiverig voor daar dit vaak mis gaat en de kosten zijn dan vaak voor de klant (ik dus).
Maar nee, de verkoper zei mij toe de huidige provider op te zeggen. Dit heb ik meermaals gevraagd.
Uiteindelijk is dit dus niet gebeurt……….ik vind dit zo ontzettend slechte service. Ik heb hier meermaals over gebeld, en ik wordt van het kastje naar de muur gezonden. Ze zeggen nu zelf dat in het online formulier niet staat aangegeven dat de andere provider moet worden opgezegd. Ik verdenk KPN ervan dat het ze het bijzonder lastig maken om contact te kunnen zoeken met het bedrijf als er klachten zijn. Ze gaan ervan uit dat je na een dag bellen en mailen het wel opgeeft…..
Ik zit nu met dubbele kosten van inmiddels 3 maanden. Ik heb inmiddels zelf Ziggo opgezegd (maar nog geen bevestiging van, want ook deze provider doet ook heel lastig).
Beste KPN,
Ik heb een klacht (die ik ook echt nergens kwijt kan; ik zit namelijk in het buitenland en kan vanuit deze locatie niet de speciale nummers bellen in NL) waar jullie mij niet bij helpen ondanks jullie telefonische toezegging.
De extra kosten die daarmee gepaard gaan wegen niet op tegen het voordeel van het nieuwe abonnement bij KPN.
Moet ik weer terug naar Ziggo, of vergoeden jullie mij deze kosten. Jullie verkoopapparaat beloofd allemaal dingen die (bewust?) niet goed worden vast gelegd.
Berend B