Skip to main content

In november heb ik mijn kpn prive abonnement willen uitbreiden met een telefoonlijn. Volgens de kpn medewerkers zou het in mijn geval voordeliger zijn om een klein zakelijk abonnement te nemen, in verband met zakelijk gebruik van de vaste lijn.

“ u krijgt de eerste 6 maanden 50% korting, daarna betaald u minder dan u nu met prive account gewend bent en heeft u een telefoonlijn “ en “ nog een voordeel is dat u een nieuwe router krijgt en tv kastje, verder blijft alles gelijk.”

 

Resultaat:

  • mijn opname pakket moest ik er later los bijkopen, 5,- per maand extra
  • mijn maandfactuur voor December ontving ik van mijn privé account en van mijn zakelijk account, extra kosten € 65,-
  • mijn opgeslagen films en series was ik kwijt, terwijl eerder gezegd was dat deze in de cloud stonden dus zo mee over konden, als reactie ontvang ik nu 3 maanden gratis videoland, maar de opgenomen series ben ik kwijt
  • Op de zakelijke factuur zie ik niets over 50% korting

Na vele uren informeren, proberen om met kpn in contact te komen moet ik mij nu wenden tot het forum……

Ben benieuwd hoe dit verder verloopt 🤨

Hoi @20000004593069, welkom op het forum! Oei, vervelend om te horen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan help ik je graag verder!