Skip to main content

Beste,

 

onze kat is op de adapter geland van de experiabox V10A hierdoor is een van de stopcontact pinnen van de duckhead afgebroken. Is het mogelijk om hiervoor een vervanger te krijgen. Op zowel de adapter als de duckhead staat modelnummer 1814C. Adapter artikelnummer is:S018CAM1200150.

 

hopende jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

 

Mvg,

Ferry

Hi @Ferry Stam ,
Welkom op het forum. Ai dat is niet zo handig, goed dat je het laat weten. Zou je je profiel aan kunnen vullen? Dan zoek ik je gegevens er bij en zet ik het verzoek uit om een nieuwe adapter te verzenden :relaxed:.


Hey Denise,

Bedankt voor jouw reactie!

De gevens heb ik toegevoegd aan mijn account.

kan jij bevestigen zodra de adapter verstuurd is? 
 

alvast bedankt!

mvg,

Ferry Stam


Helemaal top ! :muscle_tone3:
Heb een mail verzonden naar logistieke afdeling zodat ze een nieuwe adapter verzenden. Hangt een beetje af van de drukte die ze ervaren wanneer dit verzonden wordt natuurlijk ( en Post NL :zipper_mouth: ). Op dit moment is mijn verwachting dat het vandaag of morgen opgepakt wordt en dan verzonden wordt. Dan heb je het over het algemeen de volgende dag in huis:thumbsup_tone3: . Je krijgt normaal een SMSje als het verzonden is vanaf ons :relaxed:


@Ferry Stam  Kreeg een bericht terug van logistieke afdeling dat er alleen een volledig nieuw modem verzonden kan worden voor dit type modem (wist ik niet :persevere: ). Heb er dus maar meteen een order achter aan gezet voor een nieuwe modem. Morgen(vrijdag) tussen 1300 en 1800 komt er een koerier bij je aan de deur. Het is een omruilafspraak dus er wordt van je verwacht dat je de oude modem weer inlevert bij de koerier (bij voorkeur al in een doosje oid). Vanaf morgen kan je dus weer internetten :nerd: