Skip to main content

Ik had Telfort en dat is nu KPN geworden. Er zou niets veranderen.

Mijn abonnement kostte € 44.80 per maand en nu  € 48.63. Het zou niet duurder worden, maar dat klopt dus niet.

Bovendien was met Telfort de 26ste van de maand als incassodatum afgesproken. Nu is dat de 22ste. Wat maakt dat uit zou je denken, maar ik krijg pas op de 23ste of 24ste mijn pensioen. Daar zit weinig ruimte in om dat zomaar een paar dagen naar voren op te schuiven.

Daarnaast is het een gedoe met alle storingen, foutmelding, uitvallen van tv, enz. Dar gebeurt sinds het KPN is dagelijks. Bij Telfort nauwelijks klachten.
Dus ik betaal meer en de kwaliteit is slechter.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hi @ellenoorb, goed dat je hierover even aan de bel trekt! We treffen elkaar mooi, want ik kom van Telfort dus ik kan je nu goed helpen met je vraag. De prijs van je abonnement mag niet stijgen, dus ik hier wil ik graag verder naar kijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag.

Ik ga dan ook even kijken naar je incassodatum; hier zit namelijk wel een klein verschil in tussen Telfort en KPN. De factuurdatum is hetzelfde gebleven, de incasso van Telfort vond altijd 5 dagen later plaats en bij KPN is dat 3 dagen later. Hierdoor komt het nu net te vroeg voor je. Ik ga kijken of ik je factuurdatum naar 3 dagen later kan zetten, dan schuift de incassodatum ook 3 dagen op en wordt het dus pas geïncasseerd nadat je je pensioen hebt ontvangen. 

Wat betreft de technische problemen: het is helaas niet toe te wijzen aan de overgang van Telfort naar KPN. Dit was namelijk een puur een administratieve wijziging, we hebben technisch niks veranderd. Wel zijn er nu wat storingen waaronder het uitvallen van de tv-ontvanger, we werken er hard om een oorzaak te vinden en dan een oplossing te bedenken. Helaas is dit al even aan de gang, er is nu een speciaal team bezig om het nu echt op te lossen.


Reageer