Skip to main content

Beste vrienden van KPN, nergens, helemaal nergens, kan ik een e-mailadres vinden om mijn vraag te stellen. Ik hoef die vraag niet op een forum te stellen, ik wil die vraag ook niet op een forum stellen, het gaat namelijk niemand iets aan. Ik vind deze wijze van communiceren onaardig, onvriendelijk en zeker niet klant-gericht.

Het is een veeg teken dat ik inmiddels 20 minuten bezig ben contact met u te zoeken. Het gaat NERGENS over. Je verdwaalt elke keer weer in een digitale wirwar en die lijkt met opzet zo geconstrueerd te zijn dat je wel moet verdwalen. Je komt ook telkens terug op een pagina waar je al geweest bent en waar het antwoord niet te vinden is.

Wat een ballentent!

Ik zal u in het kort vertellen waar het over gaat: U bent te duur, ik wil goedkoper, als het kan bij jullie, maar als dat niet kan, stap ik over, maar dan wel met alles.

U kunt mij het antwoord mailen: **********p@gmail.com.

Groeten P. van Meggelen, klant sinds 1999

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  U kunt het beste bellen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil opzeggen. U krijgt dan de afdeling verkoop. Dit id een openbaar forum. Uw mailadres is voor heel de wereld te zien. Haal het weg voor er misbruik van wordt gemaakt.


Ik zal u in het kort vertellen waar het over gaat: U bent te duur, ik wil goedkoper, als het kan bij jullie, maar als dat niet kan, stap ik over, maar dan wel met alles.

Stap dan gelijk maar over, want KPN gaat u echt geen mailtje sturen.


Hoi @vanmeggelen, 

 

het klopt inderdaad dat je geen mailadres kunt vinden. Wij zijn namelijk niet per mail te bereiken. Hoop dat je met de tip van @Joep1965 wat verder bent gekomen. De snelste manier is inderdaad om ons te bellen op 0800-0402. Ik hoop dat dit uiteindelijk gelukt is!