Skip to main content

Hoi,

We hebben een Experia V10 beneden in de meterkast. In de woonkamer hebben we een versterker + TV box, deze zijn met een UTP kabel verbonden met de Experia.

Op zolder staat ook een versterker die met UTP is verbonden met de Experia.

Deze opstelling heeft altijd gewerkt. Sinds vanochtend heeft de versterker in de woonkamer nog wel een wifi signaal, alleen niet meer die van de Experia. Maw hij is als apart wifi signaal te vinden.

Ik heb via de Thuis app geprobeerd de versterker weer aan te sluiten, echter blijft deze app dan hangen op het vinden van het wifi signaal. De knop Volgende stap blijft grijs en is niet aan te klikken.

Wat moet ik doen?

Dank voor je reactie!

Peter

Dat is wel bijzonder. Heb je de versterker een gereset?


Dat is wel bijzonder. Heb je de versterker een gereset?

Ik heb de versterker aan en uitgezet. Zo ook de  Experia modem.

Jij adviaeert het resetten van de versterker?


Ja en dan ook echt het resetknopje gebruiken en dan een minuut of 10 wachten.


Dit heeft geen enkel effect.

ik ga kpn wel bellen. Denk dat de versterker kapot is.


Telefoonnummer is nergens te vinden van KPN klantenservice. Heeft iemand dit?


0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Hoi @PH Wifi . Hoe is dit afgelopen?

Speelt het issue nog steeds?


Hoi @PH Wifi . Hoe is dit afgelopen?

Speelt het issue nog steeds?

Hoi @Erwin_ 

Afgelopen weekend heb ik gebeld. Na meer dan 1,5 uur met een aller behulpzaamste medewerker aan de telefoon te hebben gehangen (en alle mogelijke oplossingen te hebben doorlopen) is de conclusie dat de versterker waarschijnlijk kapot is.

De medewerker kon naar eigen zeggen geen nieuwe toesturen (dat was bij Telfort echt beter voor elkaar...) daarvoor moet ik naar een KPN winkel. Daar gaan ze (nogmaals) kijken wat er aan scheelt. Ook kon ik via de app een nieuwe bestellen… ...wat me dan geld gaat kosten.

Ik vind dit zeer klantonvriendelijk.

Dus eigenlijk ben ik heel wat belminuten verder en is er geen oplossing anders dan naar de winkel te gaan.


Ik wil graag meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.