Skip to main content

Hallo >» help ik kom met geen beste wil van de wereld in mun modem H369A moet ik dat ding nou van de flat gooien of heeft iemand anders een idee , bij de eerste installatie kon ik er in heb een WW aan gemaakt deze ben ik vergeten met alle gevolgen van dien HELP !!

 

Lastig @com.Rex. !

Reset de modem anders, dan kun je opnieuw inloggen en een wachtwoord aanmaken. (Schrijf het op 😉 )

 

  1. Steek een pen of ander puntig voorwerp in het gaatje 'Reset' aan de achterzijde van het modem.
  2. Houd een aantal seconden ingedrukt. Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het Power lampje rood gaat branden.

 


Het eerste wat in me opkomt is zet het modem terug naar fabrieksinstellingen.


Hallo >» help ik kom met geen beste wil van de wereld in mun modem H369A moet ik dat ding nou van de flat gooien of heeft iemand anders een idee , ...

Als je op 5 hoog of nog hoger woont dan is het van de flat gooien misschien een mooie optie en levert het misschien een leuk YouTube filmpje op.

Een alternatief is helemaal opnieuw te beginnen door de V10 een factory reset te geven met de pinnetjes methode en daarna het wachtwoord nooit meer te vergeten.


@com.Rex. Welkom op ons Forum! Ik vond je titel leuk, dus ik spiekte even in het topic of er nood aan de man was. Het ziet er wel naar uit. 

Je kunt dus niet meer inloggen op het modem? Hoe probeer je in te loggen op het modem? 

  1. Doe je dit via de webinterface of via onze servicetool
  2. Het apparaat waarmee je wilt inloggen is die verbonden met de wifi of is deze met een netwerkkabel aangesloten op het modem. 
  3. Wist je dat de wifi-gegevens worden teruggezet naar de fabrieksinstellingen als je de experiabox een harde reset geeft? 
    1. Als dit gebeurd is, is de netwerknaam en het wachtwoord weer gelijk aan wat op de sticker staat. 

Kun je hiermee uit de voeten? Laat het maar weten! :blush:


@wjb @Joep1965 @Anneke-Anna Jeetje zeg.. Jullie zijn er als de kippen bij! :chicken:


@wjb @Joep1965 @Anneke-Anna Jeetje zeg.. Jullie zijn er als de kippen bij! :chicken:


:joy:


Reageer