Skip to main content

Beste Moderator, de afgelopen week hebben wij elke avond op z'n minst 1 keer storing. Het beeld loopt vast of valt weg. Op het modem vallen dan alle lichtjes weg behalve powerlichtje, het wirelesslichtje( deze knippert ) en broadbandlichtje knippert. Na een paar minuten, na 5 of 10 minuten gaat weer het internetlichtje branden, en daarna gaat ook het TV-lichtje branden. De TV doet het dan weer. En dan hopen dat het niet weer wegvalt. En dan valt het beeld weer weg, na zeg maar een half uur of zo. En dit gebeurd op z'n minst 1 tot 3 keer op een avond. Hiermee valt dan ook de telefoonverbinding en ook de internetverbinding uit. Ik heb al zowel het modem (Experia Box v8) als ook heb ik de TV-ontvanger herstart. Maar toch is het TV-beeld vanavond weer blijven vastzitten en weggevallen voor ongeveer 5 minuten. Beste Moderator, hoe kan dit probleem verholpen worden?. Mvrgr.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dat is natuurlijk waardeloos.  Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Beste @Joep1965 , Het is bekabeld tussen Modem en TV-ontvanger, en ontvangerschakelaar staat ook aan. Alles is bekabeld.

 


Vreemd. Wat hangt er allemaal aan aan de experiabox?


Aan die experiabox v8 staat aangesloten het volgende:

  1. Telefoonstopcontact naar DSL-aansluitpunt.
  2. 1 telefoonaansluiting
  3. Poort1 - computer 1
  4. Poort3 - computer 2
  5. Poort4 - TV-ontvanger
  6. Voedingskabel.

Hoi @Glenn2 . Ik wil graag je lijn doormeten.

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Beste Erwin, het probleem is nu verholpen. We hebben nu een nieuwe modem V10 i.p.v. V8. Het tv-beeld is weer storingsvrij. Het telefoneren valt niet meer uit. Het Internetten gaat goed. Dus nu heb ik geen problemen met jullie diensten. Als het zo blijft, dan blijf ik nog wel klant bij  KPN. Ik vond het eerst moeilijk om jullie te bereiken, maar nu kan ik de Storingsdienst van de KPN goed bereiken op 08000402. Er zijn er heel veel nepnummers, die doen alsof ze je gaan helpen, maar dan intussentijd als je ze zou raadplegen, dan zou je vele euro's kwijt zijn. Het ware storingstelefoonnummer 08000402 word verbannen door die telefooncriminelen!. Nog bedankt voor uw aandacht. Mvrgr., Glenn2.