Skip to main content

Ik moet iedere dag de modem opnieuw opstarten omdat het internet uitvalt. Modem al gereset maar ook dat helpt niet. Dit gaat al een maand zo. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Je betaald er goed voor maar het werkt voor geen meter. Graag een oplossing 

 

gepaste groet William 

Hoi @William.h en bedankt voor jouw bericht!

Dat is natuurlijk verre van ideaal dat je je modem iedere dag opnieuw moet opstarten. Je geeft aan dat het internet uitvalt; gaat het dan om de wifi of ligt op dat moment je hele verbinding eruit? En welk type modem heb je precies in gebruik?


De wifi en internet ligt er dan uit. Ik heb nu eerst nog even de kabel van de glasvezelaansluiting naar de modem nog even vervangen. Kijken wat het nu doet. Dan heb ik eigenlijk alles gedaan wat ik kon doen 


De wifi en internet ligt er dan uit. Ik heb nu eerst nog even de kabel van de glasvezelaansluiting naar de modem nog even vervangen. Kijken wat het nu doet. Dan heb ik eigenlijk alles gedaan wat ik kon doen 

Hopelijk zorgt die nieuwe kabel tussen het glasvezelkastje en het modem ervoor dat je verbinding niet langer meer wegvalt @William.h! Houd het de komende dagen even goed in de gaten en mocht het probleem onverhoopt blijven bestaan, dan gaan we er uiteraard alles aan doen om dit voor je op te lossen. 


Top je hoort van me