Skip to main content

Vandaag 2x kpn gebeld en met ruzie opgehangen.

Zelfde hier slecht internet, 0,2 mbps download en 0,08 upload…….Bekabeld. En dat heb ik dan een tijdje.

En dit gebeurd regelmatig. Al maanden bezig op het op te lossen. Alles vernieuwd. Kabels, pluggen, modem, glasvezelmodem en splitters. De verbinding is soms zo slecht dat zelfs tv plat gaat.

Het gaat weken goed en dan alles weer plat. Opnieuw starten helpt soms niet altijd.

Normaal gaat het goed rond de 80 a 90 mbps. En ik ga er vanuit dat als de kabels of wat dan ook slecht zijn ik altijd slechte verbinding heb. Maar dat is niet zo.

 

Net weer getest. En zie de snelheid gewoon zakken van 80 naar 7 mbps download. En ga er vanuit dat als iets niet goed is alle 2 slecht zijn.

En als ik bel testen ze de verbinding en modem meer alles is goed. Dat klopt ik heb internet maar geen snelheid????? Een verbinding is wat anders als snelheid, Maar dat kan ik ze niet aan verstand helpen.

Ik ben nu zo ver om alles weg te halen. En ik zit al jaren bij kpn met alles. En ik heb een kleinzakelijk contract. Moet dus verholpen worden. Tja????? Ben er zo klaar mee.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@A.Wissink als je een zakelijk abonnement hebt, kan je dit beter aankaarten op het korum voor KPN zakelijk: https://zakelijkforum.kpn.com/

Verder: heb je glas of DSL, en als je snelheid volgens KPN goed is, heb je dat ook kunnen testen door alles uit je modem te halen, en dan je pc rechtstreeks op een van de vrije lan-poorten aan te sluiten?


Beste @A.Wissink, welkom! Hoe staat het er nu voor met je lijn? Ik zie dat je splitters benoemt: op het moment dat jij alleen een Experia Box en een laptop aansluit, ervaar je dan ook lage verbindingen? En op het moment dat je dan één voor één je randapparatuur toe gaat voegen, merk je dan dat één apparaat de ‘boosdoener’ in het geheel is? Volgens mij heb je al behoorlijk wat uitgesloten, dus ik ben benieuwd hoe dit gaat!


Nou Marcia ik ben al maanden bezig met dit. Op het moment gaat het goed, Maar zet een laptop klaar voor als het weer gebeurd. 

Er zijn meerdere computers verbonden met veschillende splitters. Allemaal nieuw, En in het gehele huis slechte verbinding zelf tv die er mee stopt????

Zeg het maar. En ik ben zelf ITer. Dus iets verstand heb ik er wel van. Niet veel, wel wat.

Weet wel dat KPN betere mensen bij de telefoon moet zetten en niet van die zo genaamde call centra.

Maar gaan het zien. Wachten op de volgende storing.


Diverse splitters/switches zie ik en een tv ontvanger. Ondersteunen alle switches Imgp snooping?