Skip to main content

Beste,

al een lange tijd heb ik zeer slechte WiFi verbinding in hele huis. Ik heb al aantal keren modem gereset maar het helpt niet. Alle apparaten die ik heb worden verbonden met de WiFi van mij buren, zij hebben ook KPN maar die van mij doet gewoon slecht of soms helemaal niet en apparaten gaan naar 4G. 

Van mijn buren heb ik begrepen dat zij de modem via KPN hebben opnieuw vervangen en nu bij hun alles wekt goed.

graag wil ik ook hem vervangen zodat bij mij weer alles goed werkt.

 

graag hoor ik van u.

Welk modem heeft u? Waar staat die? En heeft u de WiFi manager al eens gedaan?


Beste Nick83,

ik heb een experia box V8, deze staat in de woonkamer maar zelfs daar heb ik erg zwak connectie. Als ik de controle uitvoer dan staat alles op groen maar in werkelijkheid dus niet


Alles op groen? Wat staat er dan op groen? Want volgens mij is er in de WiFi manager helemaal niets wat op groen kan staan.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Speedtest staat op groen of niet? 

 


Speedtest is niet de WiFi manager. En de speedtest is groen omdat ie die gewoon een kleurtje moet hebben. Niet omdat da goed of slecht is.

 

 

Wat kreeg u na deze pagina?


Goedenavond @santabuka en welkom hier op het KPN forum :)  

 

Mooi om te zien dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Jammer dat je slechte wifi ervaart. Ik zie dat @Nick83 je al op weg probeert te helpen. De Wi-Fi Manager zou in principe uitkomst moeten bieden. Probeer een plek in huis te vinden waar de Wi-Fi echt minder is en probeer vanuit daar de Wi-Fi Manager te doorlopen. Je dient hem minimaal 2 x volledig te doorlopen. Wanneer er vervolgens een snelheid wordt gemeten die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je gratis KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld aan dient te sluiten en dit zorgt in de regel voor de gewenste verbetering. Ze nemen het Wi-Fi signaal van de Experia Box V8 over en ik verwacht dat dit ezien je situatie de uitkomst zal zijn!


Hoi @santabuka , wat is op dit moment de stand van zaken? Heb je nog iets gehad aan de tips die hier zijn gegeven?


Goedemorgen @santabuka , ik heb niks meer van je mogen vernemen en ga het topic daarom sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Ik heb thuis 8mb p/s en heb alle tips en tricks van KPN al talloze keren gedaan, niks helpt. Minuten lamg aan de helpdesk gezeten. Al zet ik mijn laptop tegen de modem aan, niks helpt…Hahaha… t is lachwekkend en sneu tegelijkertijd. Heb nu een Amplifi op de modem gezet en nu heb ik 80mb p/s maar dat is nog altijd trager dan een 4G netwerk. Het blijft traag maar ik kan nu eindelijk fatsoenlijk muziek streamen.


Dit was alleen een mededeling??