Skip to main content

Experia 8 heeft naar jaren trouwe dienst de geest gegeven. Staat te kniperen en gaat aan en uit.

hoe kan ik een andere ontvangen

 

Hoi @Bamojalu, dat klinkt niet ok, goed dat je dit hier meldt. Wil je hem een reset geven en kijken of dat nog helpt om hem weer op de been te krijgen. Als dat niet zo is, vul je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan pakken we dit verder met je op. 


Hi @Bamojalu, we hebben geen reactie meer van je gezien, hoe is het gegaan met het resetten? Kunnen we nog iets voor je betekenen of is alles weer in orde nu?


we hebben gereset maar gisterenavond is hij weer 2 x spontaan opgestart. Dus er gaat iets niet goed

 


Hoi @Bamojalu, dat klinkt niet ok, goed dat je dit hier meldt. Wil je hem een reset geven en kijken of dat nog helpt om hem weer op de been te krijgen. Als dat niet zo is, vul je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan pakken we dit verder met je op. 

We hebben gereset maar gisterenavond 18-10-20 is hij weer 2 x spontaan opgestart. Dus er gaat iets niet goed

 


@Bamojalu Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan met de Experiabox. Deze wil ik dan ook graag vervangen, de omruil heb ik al in gang gezet. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie. 


Top!


@Bamojalu Ik begrijp uit je privé bericht dat de nieuwe Experiabox het probleem heeft opgelost! Super om te lezen!