Skip to main content

Onze experia box is al een paar jaar oud en begint gebreken te geven. De Eco knop werkt niet en blijft altijd aanstaan nu. Verbinding met de laptop en telefoon gaat prima maar de verbinding met de TV valt steeds weg en dan moeten wij weer instellen via deze site, en dat terwijl er een versterker naast staat. Toen de versterker er net bij kwam ging het een lange tijd goed maar nu is het weer dagelijks gedoe. Ik vraag mij af of dat normaal is want anders ga ik overstappen op iets anders. 

*admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

Hi @RowenaB, wat balen dat je verbinding niet goed werkt :rolling_eyes:  Ik ga je helpen! Als de ECO-knop aanstaat dan wordt er geen WiFi-signaal uitgezonden, maar dit werkt dus nog wel? Hoe is je Experia Box verbonden met je tv-ontvanger? Met een kabel of draadloos met DVS? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ondertussen hebben wij telefonisch contact gehad en is er een wifikabel splitter toegestuurd. Nu de tv via een kabel Wifi heeft werkt het weer goed gelukkig! Verder doet hij het wel prima met de laptop en de telefoon. Bedankt voor je reactie Job_!


Wifikabel? WiFi is draadloos. Gaat door de lucht. Gaat niet over een kabel. Dat kan niet.


Internetkabel*


Fijn om te lezen @RowenaB! Een mooie dag verder :grin:


Reageer