Skip to main content

Helaas is er geen wifi. En bij het opnieuw willen opstarten van de experiabox zag ik net helaas dat die helemaal niets meer doet, geen lampjes branden, niets 😬. Zou dit nu in het kerstweekend nog op te lossen zijn? Via digitale assistentie krijg ik alleen maar een bericht te zien dat medewerkers etc met zon en feestdagen niet bereikbaar zijn, dat alles is gesloten. 

Hallo @Edithkoohen  bel KPN op 0800-0402, voor storingen 24/7 bereikbaar. 


Goedemorgen @Edithkoohen, welkom op het forum!

Het komt natuurlijk nooit goed uit, maar dit is wel heel slecht getimed zo met kerst. :disappointed_relieved:  Heb je het advies van @RBxx al opgevolgd en even gebeld? Dit is namelijk de snelste manier om hulp te krijgen.

We kunnen je ook via deze weg helpen, maar dat kan wat meer tijd kosten. Wil je wel graag dat we met jou meekijken? Vul dan je forumprofiel zo veel mogelijk in, dan kunnen we de boel doormeten en uitzoeken wat er aan de hand is. Geef je hier een seintje zodra jouw profiel is ingevuld?


Bedankt Ruud! Ik heb gebeld. Helaas lijkt het probleem niet op te lossen en door een reset op afstand nu ook geen tv en verbinding met mijn toon meer. Echt heeel vervelend!!! Ivm kerst kan er maandagmiddag pas een monteur komen en dat met alle digitale en film plannen met de kinderen en de verwarming niet meer kunnen regelen 😔. Heeft iemand nog tips/hulp? 


Hallo @Edithkoohen , de verwarming is gelukkig altijd handmatig te regelen, dus je hoeft niet in de kou te zitten.

Vraag aan @Jose_ een extra databundel dan kun je toch tv kijken en internetten.

Als je een Experia V10 hebt kun je daar de mobiel met extra data op aansluiten via USB en werkt internet en tv weer als vanouds.

 

 

 


@Edithkoohen Goed dat je gebeld hebt! Balen dat het precies in dit weekend is gebeurd, hopelijk wordt het maandag direct opgelost. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Dan kijken we of er nog wat mogelijk is wat betreft een extra bundel! 


Ai @Edithkoohen dat is vervelend. Zo vlak voor een weekend is sowieso het verkeerde moment voor een storing maar met Kerstmis natuurlijk helemaal. Hopelijk kan @Jose_ nog iets voor je betekenen met extra data.

@JanD met een modem waar helemaal geen lampjes meer branden zal dat niet gaan lijkt me.


Hallo @Edithkoohen het kan ook zijn dat alleen de netvoeding defect is, dat kun je ondervangen door een universele voeding te gebruiken die je instelt met de waarden van de originele voeding.

CC: @RBxx en @Jose_ 


Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Mijn broer komt zo even langs om te helpen. Ik heb er zelf allemaal 0 verstand van. Hihi ook met de antwoorden over een extra bundel en hoe het dan wel te regelen is dat er internet en tv is. 
in ieder geval aan allen….heel erg bedankt voor de hulp. 
Het komt inderdaad nu heel slecht uit. Nu alleen thuis (dan is tv en internet heel fijn) en morgen film en digitaal spel plannen met de kinderen als ze bij me zijn. 


Hallo @Edithkoohen laat je broer meteen een universele voeding meenemen, als je die zelf niet hebt.

 


Wat ik nu zie is dat het groene lampje aan de voorkant van de v10 wel brandt en aan de zijkant heeft het blauwe lampje af en toe knipperend het gedaan. Nu brandt die ook niet. 


Hallo @Edithkoohen dan heb je een V10a want een V10 heeft geen lampjes aan de zijkant.

 

 


Klopt 😉😀 het is een v10A 


Mijn broer is er en heeft de wifi weer aan de praat. Er was op afstand een reset gedaan waardoor er ineens een ander wachtwoord was en niets meer werkte. Via zijn laptop (die heb ik niet 😬😔) heeft hij dit geregeld. Mijn broer heeft dit geregeld en nu moeten alle apparaten opnieuw ingesteld op de nieuwe wifi gegevens. De toon geeft nog wel wat problemen, heeft verbinding maar herkent t toch niet ofzo 😬
Wat nog echt niet lukt is de tv aan de praat kriigen. Hij denkt dat dit komt door experiawifi kastje bij de tv. Iemand tips voor hem?


Hallo @Edithkoohen als je wifinaam gewijzigd is, heeft de ‘Toon” daar ook last van, die moet opnieuw een wifiverbinding maken.

De wifi doet het altijd, maar heb je ook internet en vaste telefoon weer terug?

Welke wifibooster heb je bij de tv, de zwarte vierkante of de witte ronde?

 

 


Hij heeft nu de experiawifi er tussenuit gehaald en nu weer tv 


Hij heeft nu de experiawifi er tussenuit gehaald en nu weer tv 

Dat is heel mooi, dan heb e dus ook internet.

Nu in detail de boel verder afmaken, handig zo'n technische broer.

Succes en goed om te lezen dat het weer opgelost kan worden.

 

 


De zwarte vierkante. Maar mijn broer zegt dat ik hem niet nodig heb 😉😬


De zwarte vierkante. Maar mijn broer zegt dat ik hem niet nodig heb 😉😬

Als de wifi op die plek voldoende is, heb je hem inderdaad niet nodig.

 


Heeeel erg bedankt allemaal! 
nu nog de monteur afzeggen. Dat is niet meer nodig 😀🙌🏻


Heeeel erg bedankt allemaal! 
nu nog de monteur afzeggen. Dat is niet meer nodig 😀🙌🏻

Hallo @Edithkoohen graag gedaan, uiteraard en fijne Kerstdagen verder.

 


Ah wat een goed nieuws @Edithkoohen:smiley:

Ga je zelf de monteur afzeggen? Of zullen wij dat even voor je doen?


Als jullie dat willen doen heel graag. Mij lukte het online niet 😬


Gedaan! :ballot_box_with_check:

Hele fijne feestdagen gewenst!