Skip to main content

Na veel metingen e.d. met PC en laptop-Mobiel

Kom ik er achter dat de box niet goed is.

Geeft geen goedde stroom af naar apparaten

Kan ik een vervanging aanvragen?

Hallo @Casper001 , welk merk en type modem heb je in bruikleen van KPN?

Je bedoelt met geen stroom naar apparaten, dat je via de netwerkkabels geen verbinding hebt met aangesloten apparaten zoals een pc, laptop, tv-decoder?

 


Model H369A

Serienummer ZTEEG8GG3307084

Hardware versie V1.00

Software versie V1.01.00T03.8V4

Boot loader versie V1.0.00

xDSL PHY versie A2pvfbH045q.d27i

MAC adres 78:96:82:26:38:91


zwart beeld (tv)bij 4k kastje.

Duurt een seconde

Dus de box is niet goed en ik zit al bijna 2 jaar te emmeren met dit probleem

gr

 


Kan ik via de chat een nieuwe aan vragen?

 


zwart beeld (tv)bij 4k kastje.

Duurt een seconde

Dus de box is niet goed en ik zit al bijna 2 jaar te emmeren met dit probleem

gr

 

Hallo @Casper001 als je de LAN-kabel in een andere poort van het modem doet of een andere LAN-kabel probeert, gaat het dan ook fout?

De chat bestaat niet meer, je kunt bellen via 0800 0402, Facebook of Twitteren.

Alleen defecte modems worden vervangen en dat moet eerst door KPN vastgesteld worden.

 


Nieuwe Experia Box v10 gehaald in de winkel KPN

Deze aangesloten thuis en opnieuw ingesteld.

Toen getest de video film en geen resultaat krijg ronde pijl in beeld wat draait 

dus het opladen gaat nog niet goed!!!!

kastje 4K gaat wel goed geen zwart beeld van een seconde--dus opgelost

mmmm ga eens verder kijken.

Beetje vreemde storing…..

heb andere een idee?


Hallo @Casper001 even bellen, 0800 0402, Twitteren of Facebooken met KPN.

 

 


nou had gebeld i.v.m. omruilen kast

Maar ben geschrokken van hun antwoorden-zijn geen techneuten.

dus weet niet of dit zal helpen.

Winkel zij al geen resultaat dan een monteur vragen en dan wordt het betalen!!!

dus …..


Hallo @Casper001 , als de fout bij (de producten van) KPN ligt, kost het je niets.

Wel om een storingsmonteur vragen en niet een installatie-monteur.

 

 

 


ga nu eerst kijken hoe het nu is.

Net geïnstalleerd dus kijken of het nu is verbeterd.

 


Jammer het heeft geen resultaat. Zie nog steeds rondde pijl ronddraaien ...oploaden...en dan gaat het weer.

Kijk ik even op mijn smartphone bij speed test dan zie ik….35,1 download en,,,24,4 upload  nou ….

dag even we 50msec kregen 

Hoe krijg ik de KPN actief dat ze uitzicht zelf aan komen om deze storing op te lossen voor een gepensioneerde KPN-er


@Casper001 , ik begrijp uit je laatste bericht dat je een verbinding hebt van 50/50 Mbit/s, klopt dat?, en ook dat je in werkelijkheid 35,1 / 24,4 Mbit/s registreert, is dat juist?

Zo ja, dan heeft jouw internetverbinding, hoewel niet supersnel, toch ruim voldoende capaciteit om normaal TV en films te kunnen kijken en ook om te streamen. Heb je geen bekende in de buurt of familie die met jou even jouw netwerk door kan lopen? Als je al een nieuwe Box v10 hebt moet het probleem ergens in je thuisnetwerk zitten en dit is op afstand moeilijk te beoordelen.   


Berrie-Kaas, Hussel Internet 50Mbits/s dat heb ik. Vaste aansluiting telnr. afgezet.

Dus TV, internet & bellen.

Heb bij 4knetkastje voor TV Nou iets minder zwart beeld van een sec. Dat was eerst een seconde met het aanzetten van de TV en dat is nu beter.

En dit is wel bekabeld met origineel internet kabel naar MK C.q. de Experia Box v10

Van mijn Pc is het ook bekabeld naar MK.

Heb PC naar ICT gebracht voor nakijken dacht dat de netwerkkaart niet goed was.

Dus niet kreeg het antwoord je krijgt niet goed signaal van de Box dus Box vernieuwd maar het euvel blijft in het afspelen van van een les Video die via website word aangeboden.

In het beeld begint een pijltje te draaien en beeld word wazig ...tijd ...is lang zeker een minuut maar onregelmatig.

Dat vind ik vreemd


@Casper001 , je hebt begrijp ik en smartphone. Wat gebeurt er als je dezelfde website, dus met het filmpje, afspeelt op je telefoon? Moet natuurlijk wel afgespeeld worden via je WiFi! Zie je dan ook 'het rode pijltje' draaien of start de video hier direct op.


Nou ik zal dat eens proberen, via de wifi.

Ben eigenlijk een anneloog KPN en zat afd. STAP

en Met aannemer Nieuwbouw maken alles van KvK tot woning (toezicht)

ga het even proberen via mobiel


@Casper001 , doe maar. Met je telefoon het zelfde filmpje bekijken en laat hier weten hoe dat gaat. Kijk ook even of je profiel volledig is ingevuld. Als je je profiel volledig invult dan kan zo nodig een moderator op je probleem reageren.


nou dat speelt goed af geen probleem.

scherm is wel klein maar je kan het volgen.

 

 


Je mail adres moet je even weghalen! Op de drie puntjes klikken en kies voor 'bewerk' en adres weg halen, daar heb je nu nog een kwartier voor. Daarna moet een moderator dat doen. Dit forum is openbaar, dus je moet op deze wijze geen prive gegevens vermelden.


 Nou weg gehaald

Wacht verder instructies 

 Zie morgen verder 


@Casper001 , goedemorgen. Met 'Kijk ook even of je profiel volledig ingevuld is' wordt dit forumprofiel bedoeld.

Dat het 'filmpje' op je telefoon én via Wifi wel goed afgespeeld wordt, betekent dat het modem en je Wifi in orde zijn. Probeer eens met je laptop draadloos, dus alleen op Wifi, zonder netwerkkabel. De UTP kabel tussen het modem en je laptop zou wel eens het probleem kunnen veroorzaken. 

 


Bennie_Kaas,

Goede morgen 

Ik heb de laptop(MEDION type) via de wifi gedaan en ook met de UTP kabel.

dat werkte volgens mij wel.

Gebruik  MultiCam Capture lite van Pinnacle om op te nemen en Studio UT van Pinnacle.

Filmpje uitleg komt van https://studiobacklot.tv/studio26

Zodat ik na de hand dit online kan zien Zie de link

https://studiobacklot.tv/training/complete-pinnacle-studio-26/chapter-11-create-a-text-overlay-text-crawl-or-text-roll/chapter-11-11-creating-bullet-point-text-animations

Hij staat nu wel te "stampen” wat ra gisteren  niet mmm

 


laptop getest en dat gaat beter .

Lijkt of ze in de KvK bezig zijn modem staat nu echt te stamppen (Box)

Mijn profiel aangepast.


laptop getest en dat gaat beter .

Lijkt of ze in de KvK bezig zijn modem staat nu echt te stamppen (Box)

Mijn profiel aangepast.

@Casper001 , alles lijkt via wifi nu dus goed te werken.  Wat bedoel je met:  Lijkt of ze in de KvK bezig zijn modem staat nu echt te stamppen (Box) en wat bedoel je met KvK in jouw situatie? (ik ken alleen de Kamer Van Koophandel 😉). Goed dat je profiel aangevuld is, zo kunnen de moderators meekijken en eventueel reageren. Heb het ‘(instructie)filmpje’ ook gestart en kom tot 60 seconden van de 17 minuten. Op dat moment moet ik inloggen als member, wat ik uiteraard niet ben. Lijkt verder goed te werken.

Ik denk dat hierbij mijn bijdrage van jouw probleem stopt, mogelijk zijn er andere forumleden die beter thuis zijn in geluidsregistraties en animaties. 


Ik bedoel Kabelverdeler  van Glas staat hier vlak bij.

stampen bedoel uploaden de gegevens.

Oké bedank al vast voor je goede inzet en uitleg .

Ik hoop dat andere misschien aanvulling kunnen doen, wacht dus even af wat die reactie zijn van dit probleem

 


Vandaag weer eens bezig geweest.

En wat verbaas mij….het gaat nu wel beter…

Ra ...maar goed hoop dat het zo blijft….

gr