Skip to main content

Waarom krijgen nieuwe abonnees de nieuwste modems e.d.
En zitten wij nog met een ExperiaBox V8 uit het tijdperk begin Telfort.
Ik hoef geen wifimanager uit te voeren of spots aan te schaffen.
Het is dat ik kijk op de site van KPN, anders had ik er niets vanaf geweten.
Maar als trouwe klant, dan wel begonnen bij Telfort, maar het was onderdeel van KPN. Vind ik dat als er een verbetering is voor internet, televisie ik als klant daar ook een soort van recht op heb.
Ik betaal al jaren er voor. En alleen nieuwe leden krijgen het nieuwste van het nieuwste.
En de oud gediende zit nog met spul van min. 10 jaar geleden. De experiabox en het tv kastje laten duidelijk steken vallen. Steeds vaker resetten, kabels controleren etc. De rek is er wel uit.
Ik bel ook niet meer, want ik krijg dan te horen dat ik het apparaat moet resetten of de stekker eruit en dan wachten. Ik betaal voor goed werkend internet, voor fijn televisie kijken. Ik moet niet elke week het stekkertje eruit trekken en er weer in stoppen. Dat is niet gemaksvriendelijk.

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

U krijgt die verbetering ook! En wel dmv softwareupgrades.  De buitenkant mag dan wat ouder zijn maar dat maakt weinig uit. Als de apperatuur kapot is krijgt u gewoon nieuwe. Zo simpel is het. Welk type ontvanger heeft u? Overigens wordt de v8 vaak vervangen als u de wifimanager doet. Let wel niet alle modems zijn geschikt voor alle verbindingdstypes. Het kan dus best zijn dat u een v10 krijgt ipv een box 12. 


Hoi @Bas Dekkers . De v8 draait nog in menig huishouden zonder problemen. Daarmee wil ik uiteraard niet ontkennen dat zo'n ding stuk kan gaan. 

Ik lees dat er bij jou toch vaak storing is? Wat gebeurt er op dat moment? Alle info is welkom. 


Ik heb continu stilstaand beeld bij kpn digitaal.

Het signaal voor de wifi is zwak, tot soms niet. Hij staat op de eerste verdieping, en de draden zijn nieuw. Het kastje is gewoon op.


Hoi @Bas Dekkers ,

Waarschijnlijk kan je hem via de wifi manager omruilen.


Dan moet je wel 1 verdieping en 60m2 kiezen.Klik