Skip to main content

net de box aangesloten,alleen blijft het internet lampje knipperen alles al geprobeerd reset etc maar geen reactie

Dat wordt dus de klantenservice 0800-0402 bellen. Voor storingen kan dat 24/7.


Ik denk dat ik nog niet eens ben aangesloten, de klantenservice diverse keren gebeld maar alleen een arrogante reactie dat ik het verkeerd aangesloten zou hebben, ik ben al aardig klaar mee met de KPN


@kleinzilver Ik kwam je topic tegen en dat klinkt als een behoorlijk valse start van je abonnement. Ben je er nog uitgekomen? Mocht het niet lukken dan is wellicht een monteur nog een optie. Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!

 


Vandaag monteur langs geweest, blijkt dus dat ik in de kast niet aangesloten was , wat ik al vermoede, maar nog steeds niets want de kabel geeft geen signaal af. Helemaal klaar met het KPN


@kleinzilver Ai dat is echt zuur en bijzonder spijtig. Ik neem aan dat de monteur dan stappen heeft ondernomen om dit te corrigeren? 


Nee de monteur heeft niets gedaan sterker nog het is erger geworden

Ik ben helemaal klaar met KPN er zijn geen diensten geleverd en mede gezien de frustratie en valse beloftes van KPN wordt de overeenkomst dan ook ontbonden

 


Dat vind ik spijtig om te moeten vernemen kleinzilver 😞 . Mocht je nog hulp nodig hebben laat het dan weten!