Skip to main content

Internet van Experia box V10 valt constant uit na resetten. Door er een ventilator op te zetten blijft hij bij een buitentemperatuur van meer dan 30 graden wel werken. de handleiding geeft aan dat de Experia Box tot 40 graden  moeten kunnen blijven functioneren. De helpdesk biedt me nu een ander model aan (10A of 12). Doen die modems het beter bij (maar) 30 graden?  

Internet van Experia box V10 valt constant uit na resetten. Door er een ventilator op te zetten blijft hij bij een buitentemperatuur van meer dan 30 graden wel werken. de handleiding geeft aan dat de Experia Box tot 40 graden  moeten kunnen blijven functioneren. De helpdesk biedt me nu een ander model aan (10A of 12). Doen die modems hebben beter bij (maar) 30 graden?  

Staat jouw Experiabox in de woonkamer of meterkast?

En is daar de temperatuur continu boven de 30 graden?


De temperatuur is nog onder de 30 graden in de meterkast (29,6 graden)


De temperatuur is nog onder de 30 graden in de meterkast (29,6 graden)

Probleem is dat apparaten zoals de Experiabox niet gekoeld worden door een ventilator. Dus ik verwacht dat als de V10 bij 29 graden al een probleem heeft, de V12 dit probleem ook zal hebben. En als je continu een download hebt lopen, wordt dat ding uiteraard ook warmer.


Ben ik inderdaad ook al achter gekomen, het werd na een half uurtje onmogelijk om nog te verbinden, ethernet blijft het meestal wel doen. Ventilator erop & hij doet het weer