Skip to main content

Sinds korte tijd valt regelmatig de wifi eruit internet lampje is uit service brand rood…. vandaag al 4 keer last van gehad elke dag valt hij wel 2 keer minimaal uit 

Hallo @Geennaam123 , heb je een koper of een glasverbinding?

Indien het 1e, reset de modem eens naar fabriekswaarden, dus niet alleen even aan-uitzetten.

Indien het 2e, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en reset daarna de modem dan eens.

Succes.

 


@JanD  bedankt voor je antwoord ik heb hem al laten resetten maar nog blijft hij het doen stekker er ook tijdje uit geweest maar niks lijkt te helpen

 

 


Hallo @Geennaam123 dan kun je het beste even bellen met 0800 0402 met as steekwoord ‘defect modem’.

Succes.

 


Hoi @Geennaam123, welkom hier. 

Valt alleen de WiFi dan uit? Of ook de televisie, mocht je dit via KPN kijken. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


@Alex_P  de tv doet het dan ook niet meer dan krijg ik een foutcode in beeld


@JanD  bedankt voor je advies denkt u dat mijn modem dan kapot is? Ik zal ze morgen even bellen bedankt


@Alex_P ik heb mijn gegevens ingevuld :)


Dankjewel, dit ligt niet aan de modem maar aan de lijn zelf. Laat je morgen even weten of de monteur dit heeft kunnen oplossen?


@Alex_P hij heeft een kabel vervangen bleek kapot te zijn waardoor hij dus stoorde tot nu toe geen last meer gehad


Fijn dat het opgelost is! Heb je nu of in de toekomst nog vragen, laat het ons weten! Wij helpen graag waar nodig.