Skip to main content

Ik ga vanaf deze week thuis werken en probeer al 3 dagen een RDP verbinding op te zetten met mijn werk. Dit lukt niet. Na veel testen met de iT afdeling blijkt dat het probleem ligt bij mij thuis en dus de router van jullie. Ik heb al via een 4G verbinding geprobeerd en via wifi van de buren en dan werkt alles wel. Pas als ik via mijn eigen netwerk ga inloggen krijg ik geen verbinding. Op advies van de iT mensen die aangeven dat mijn Experia box zeer verouderd is wil ik vragen of jullie dit zsm kunnen oplossen en wil ik sowieso vragen om mijn een nieuwe versie van jullie router te sturen aangezien deze al zeer verouderd is.

 

Volgens mij onzin. Het zou gewoon moeten lukken met de v8. Is uw verbinding wel snel genoeg? Welke snelheid heeft u volgens een speedtest? Welke foutmelding krijgt u precies?


Dit lijkt mij ook een sterk verhaal! Het probleem lijkt niet in de router te zitten maar in de internetverbinding. Kunt u andere websites wel gewoon bereiken? En zoals @Nick83 al suggereert, probeer eens een speedtest Deze link gaat naar de KPN versie van speedtest, dat vindt KPN fijner…

Wat voor soort verbinding heeft u? Glasvezel? ADSL? Anders?
Succes en we lezen graag uw reactie.


Ik heb ADSL en alles werk prima normaal.

tv, 4 toestellen en tablets

download 28.6

upload 7.4

Volgens hen was dat genoeg


Nou.... die tv's moeten dan wel allemaal uit staan. Als die 4 tv's allemaal aan zijn, dan zit die 28 mbit wel zowat vol.

U werkt bekabeld? 

Ik vermoed dat u het eerst een paar keer geprobeerd heeft met verkeerde gebruikersnaam / wachtwoord. En dat uw ip toen meteen geblokkeerd is. En ja, dat zouden ze daar bij de it afdeling wel moeten kunnen zien. Maar je hebt it'ers en je hebt it'ers...