Skip to main content

Hallo, gisteravond viel mijn tv ineens uit. Ik kreeg foutcode 842. Paar keer stappen herhaald maar er veranderde niets. Op mijn experiabox branden alle lampjes in de kleuren blauw/oranje en een enkele groen. Zoekwerk op internet leverde op dat de box dan defect is en vervangen moet worden. Klopt dit?? Hopelijk kan het zo snel mogelijk want ik heb nu dus geen internet. Via bellen heb ik 2x ruim een uur in de wacht gestaan..Groeten 

@Beeker Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je opeens geen werkende diensten meer hebt! Ik controleer graag voor je wat ik voor je kan doen! 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Is gelukt, hopelijk kunnen 

jullie het zo snel mogelijk oplossen. Foto Experiabox box zie bijlage.

 


@Beeker ik heb in dit geval een nieuw modem gestuurd. Deze moet als het goed is morgen binnen zijn. Het is wel zo dat deze vandaag erg laat is verstuurd. Het zou dus kunnen zijn dat het een dag later wordt. Je krijgt een SMS op het moment dat deze daadwerkelijk binnen is op het omruilpunt. Hou deze SMS dus goed in de gaten. Ik heb daarnaast nog even de details van de wissel ook via privébericht gestuurd.Â