Skip to main content

Afgelopen 15 bij Telfort gezeten. Sinds juni 2020 overgenomen door KPN en sinddien al zoveel problemen en storingen gehad met Alles in 1. Laatste twee dagen geen tot haperende tv en radio en wegvallend wifi. Handig als je thuis moet werken. Ik draai al twee dagen op de hotspot van mn werktelefoon, en tv via de tablet. TV kastje opnieuw opgestart, nieuwe software gedownload. Volgens de controle via de site was er een fout met de experia v8 modem. Alle stekkers eruit, gereset, terug naar fabrieksinstellingen, nieuwe verbindingskabel. Niets werkt tot nu toe. Oplossing van KPN is een monteur laten komen voor 45,- per ¾ uur. Volgens mij ligt het aan de modem. Het lichtje op de achterkant blijft flikkeren. De modem heb ik al jaren en ik lees dat er inmiddels nieuwe zijn. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Is de tv ontvanger rechtstreeks met een kabel op de Experiabox aangesloten? Zonder dat daar nog iets van kastjes ofzo tussen zit?


ja, de kabel zit rechtstreeks van de box in de tv ontvanger


Hi Patrice, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Â