Skip to main content

Ik heb de laatste 2 weken herhaaldelijk problemen met het uitvallen van de Experiabox die ik sinds 2015 heb. Herhaaldelijk resetten en rebooten verhelpen dit probleem niet….

Zowel het internet als de tv stoppen er regelmatig mee.

Goedenavond @Frits21, welkom! Je kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Ze, de moderators,kunnen je vast verder helpen! Kan wel even duren i.v.m. drukte.


@Frits21 Welkom op het forum. 

Ik zag dat je je gegevens al ingevuld had en heb een meting uitgevoerd. Daaruit maak ik hetzelfde op als de ervaringen die je deelt. 

In sommige gevallen heeft dit te maken met de aansluitsituatie. Heb je wellicht een mogelijkheid om een foto te plaatsen van de aansluitsituatie? 

Dan kunnen we daarna uitzoeken wat de verdere mogelijkheden zijn om het probleem op te lossen! :)


Beste Rutger,

De aansluitsituatie is al bijna 6 jaar hetzelfde, de storing dateert van recent. Ik denk haast dat de box zelf storing heeft.

groet

Frits


@Frits21 Ik wil in dit geval graag een monteur aansturen. Daarvoor heb ik een bericht doorgezet naar mijn collega's. 

Zij zullen zo snel mogelijk contact opnemen voor het maken van een afspraak! 


Hartelijk dank voor de hulp Rogier

groet

Frits