Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe Experiabox willen ontvangen. Probleem is de aansluiting van de adapter. Zodra je het stekkertje aanraakt dan valt de modem uit. Dit ligt niet aan de adapter maar iets in de Experiabox zelf. Dit is al lang het geval maar het wordt steeds erger en nu ben ik er klaar mee :-)

Graag uw antwoord.  

Groetjes.

 

Goedemiddag @Eduard1966, welkom hier op het forum!

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de verbinding doordat er iets kapot lijkt te zijn in de Experia Box! Ik heb jouw verbinding doorgemeten en zie geen verbrekingen, dus het lijkt nu goed te gaan! Mocht je in de toekomst weer uitval ervaren, dan raad ik je aan om gelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat hier naar gekeken kan worden. Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur bereiken op het nummer 0800 0402.


Voor de duidelijkheid er is geen constante uitval. De modem gaat gewoon uit en gelijk weer aan wat dus vervelend is want dan moet de hele opstart weer opnieuw. Meten werkt dan niet. Deze modem is bij de voeding aansluiting kapot. Je moet je voorstellen dat je even de 12 volt stekker er uit haalt en gelijk weer terug erin. Vandaar de vraag voor een andere. Kapot is kapot.

Groetjes,

Eduard.


Mijn Experia Box stroomaansluiting is defect en de modem valt dus vaak even uit. Soort aan/uit. Dit is heel vervelend. Probleem doet zich al langer voor maar het wordt steeds erger. Doormeten heeft geen zin want de modem als die aan staat doet het verder goed.

Ik zou dus graag een nieuwe modem willen ontvangen en dan kan deze terug.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Bel met 0800-0402 en leg daar je probleem uit. Dat werkt 't snelst. Moderators op het forum hebben 't druk zodat het een paar dagen kan duren voordat ze aan jouw topic toekomen.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Eduard1966, heb je inmiddels telefonisch contact gehad? Dat lijkt me wel het beste zodat er gekeken kan worden naar een oplossing!


Sorry voor mijn late reactie.

Bedankt Henk en Jose.

Ik zal contact opnemen deze week :-)