Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb een oude V10 gedateerd uit 2014.

 

Ik heb CAT6 kabels en een ubiquiti geinstalleerd maar ontvangst dugitale TV is heel slecht. Wekelijks heb ik error meldingen door elkaar heen.

 In de voorwaarden van KPN kan ik zien er leen apparatuur beschikbaar wordt gesteld door KPN.

Graag zou ik de V10 zonder kosten willen omruilen voor een V12. 

Ik ben al 15 jaar klant, dus vertrouw ik erop dat trouwe klanten ook goed geholpen worden, niet alleen nieuwe klanten. 

 

Mijn dank is groot

Groeten

R. Wakimura-van Tol

De v10 is helemaal niet oud en gedateerd,  deze word zelfs nog uitgegeven aan nieuwe klanten met een pairbounding aansluiting. Dat ondersteund de KPN Box namelijk niet. Misschien heeft u ook wel pairbounding? Wat voor aansluiting heeft u?


Die ubiquiti? Wat is dat voor apparaat? Zit die tussen de tv ontvanger en de Experiabox? Dat is dan toch geen router mag ik hopen?


Beste Nick,

 

Wij hebben een glasvezel aansluiting met kabels in de meterkast zijn CAT6 kabels. We zijn wel vooruit met Domotica voice command etc die alle apparaten zoals verwarming, verlichting, security camera's en audio, echter valt de wifi uit op bepaalde momenten wekelijks uit voor alle apparaten. Dit is lastig in het gehele huis

 

Ubiquiti is een access point voor netwerken model UAP-AC-Pro, dus geen router.

Ik wil graag u vriendepijk verzoeken om een geschikte router in dit geval V12 van KPN die het beste compatible is met ons thuis netwerk.

Aangezien de TV ontvanger V10 wekelijks soms dagelijks hapert met errors wanneer ik naar menu o.i.d. wil gaan, kan het netwerk met de hoogwaardige kabels een storingen geven, waardoor ik regelmatige een herstart (soms 3x) moet doen om alles werkend te krijgen.

 

Alvast dank voor uw spoedige reactie!

Groeten


Ok. Is de tv ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aangesloten zonder dat daar verder nog iets tussen zit? Geen kastjes ofzo er tussen?

Wat is het merk van de TV ontvanger?