Skip to main content

Zojuist mijn modem omgewisseld. Ik had een Experia 9, nu een V10A (er was me een 12 beloofd).

Alles aangesloten, krijg ik wel een WiFi symbool, maar geen data verkeer, dus geen internet.

Uur met KPN klantenservice aan de lijn gehangen. Maandagavond (!) komt er een monteur langs.

Onbegrijpelijk… Ik moet gewoon werken, dus ik heb internet nodig.

Iemand een tip om dit op te lossen?

Bij voorbaat dank!

GrMark

Check even of alle kabels op de juiste manier aangesloten zitten. Verder nogmaals een fabrieksreset en voordat je daarna verder gaat de router even een half uurtje laten zoeken naar het signaal. Het is de moeite om dit even te proberen.


Kunt u een foto plaatsen van de achterkant waar alle kabeltjes aangesloten zijn? Doet bekabeld het ook niet? De tv, doet die het?


Dank voor je reactie!

Kabels zitten exact hetzelfde als bij mijn andere modem.

Reset al 3 keer gedaan. Geen succes.

In de KPN-app zegt hij dat hij verbonden is met het thuisnetwerk, maar internet werkt niet.

Heb ook nog verbinding gemaakt met de netwerknaam die achterop de modem staat. Maakt hij ook verbinding mee, maar ook geen internet...


Heeft u het internet bedraad getest? Heeft u wel tv?


@Nick83, tv werkt ook niet, die is bedraad

 


laptop net even bedraad eraan gehangen, werkt ook niet…

 


Zou je voor de zekerheid toch even een foto willen uploaden zoals Nick vraagt.


 


links de kabel die binnenkomt in de meterkast, telefoonkabel.

In poort 2 de HUE bridge.

Poort 3, de kabel richting TV


Hi Mark, welkom op het forum. 

Zo te lezen gaat het hier niet alleen om WiFi, je hebt helemaal geen diensten meer. Hoe brandt het lampje aan de voorkant van de modem? Heb je ook een reset uitgevoerd door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker of paperclip voor ongeveer 10 seconden?

Een nog simpele vraag misschien: je weet ook zeker dat je de telefoonkabel en dsl kabel niet door elkaar hebt gehaald? 

Als laatste: zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Heb je em al een harde reset gegeven?


Hoi Alex,

Lampje is rood. Reset aan achterzijde al een paar keer gedaan.

Kabels even omgewisseld, maar dan heb ik ook geen wifi meer. Dus die zitten goed.

Waar moet ik mn profiel aanvullen? En waarom?

GrMark


@Joep1965 

Je bedoelt toch de reset-knop aan de achterkant?

Al een aantal keren gedaan. Dan is het lampje 2 sec groen en dan wordt hij rood….


Als je je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kan en mag Alex je verbinding controleren.  Rechtsboven op je profiel klikken en dan kiezen bewerk profiel. Alle gegevens waar privé bij staat zijn alleen te zien voor de medewerker en jezelf. 


mmm, als ik op profiel klik, kan ik geen ‘bewerken’ kiezen.

Bij mijn account kan ik allleen naam, email en telnr wijzigen….


Misschien via een andere browser inloggen of cookies wissen in je huidige browser. Op Chrome android lukt het bij mij wel.


heel vreemd dit. Andere browsers werkt t ook niet…

 


Vreemd. Je klikt op je profiel. Dan klik je op mijn profiel en dan op bewerk profiel.  


mmm, als ik op profiel klik, kan ik geen ‘bewerken’ kiezen.

Bij mijn account kan ik allleen naam, email en telnr wijzigen….

Dat is vreemd Mark, is die knop gewoon grijs? Zou je een printscreen misschien willen plaatsen hier en mij via een privébericht je gegevens willen sturen? Dan kan ik alsnog meekijken.