Skip to main content

Hallo,

Sinds een aantal weken heb ik steeds meer problemen met het internet, mijn vermoeden is dat dit komt door mijn antieke Experia v8 modem. Iedere keer als de problemen optreden, en ik vervolgens het modem reboot, zijn de problemen verdwenen. Waar ik tot enkele weken terug nooit de modem hoefde te rebooten, moet ik dit nu bijna dagelijks doen.

De problemen die ik ervaar over bekabeld internet zijn de volgende:

  • Instabiele verbinding, deze valt soms ineens even weg
  • NAT werkt ineens niet meer, portforwarding werkt dan niet meer hiermee is mijn persoonlijke website niet langer bereikbaar.
  • Lag tijdens het gamen
  • Soms blijft het beeld om de tv even hangen.

Zou u hiernaar onderzoek kunnen doen? Op dit moment maken we veel gebruik van het internet thuis en is het toch wel erg fijn als dit stabiel is en goed werkt. Ik zou het ook erg kunnen waarderen als mijn oude modem vervangen zou kunnen worden door een meer hedendaags exemplaar.

Alvast bedankt voor de hulp en service.

PS: als het goed is is mijn KPN gekoppeld, indien jullie meer informatie nodig hebben hoor ik het graag.

 

Groet,

Rutger

 

 

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de klantenservice.

Reacties op dit bericht zijn niet meer nodig.


Goedemorgen @rutgerpo,

Fijn om te lezen dat je telefonisch contact hebt gehad en dat er een oplossing geboden is. Ik hoop dat alles nu weer naar behoren werkt en wens je een fijne dag! :blush: